Bekeuringen

Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1747
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Maarten
Pro
Pro
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jun 2018, 13:18

En bij deze is het officieel komkommertijd!
:bf:
ST1x 2018
Klever X speed 2021
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Gemakkelijke hapjes..Voor je veiligheid en die van anderen staan ze natuurlijk niet te popelen..op de rijbaan.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Eentje betrapt die in stealth mode deelnam aan het verkeer, maar desondanks trapte de politie daar niet in. Kennelijk was de camouflage niet zo goed, waardoor hij toch opviel.
De ander op het fietspad waar dat dus niet mocht. Daarbij reed die persoon ook nog eens "veel te hard".


Hmm... afgelopen weekend weer eens in Amsterdam wat kilometers gemaakt. Soms op de weg (kreeg daar trouwens grappige opmerkingen + aanmoedigingen van voetgangers), soms op het fietspad. Op het fietspad waar met grote regelmaat een snorfiets te vinden was en waarbij de bestuurder ook nog eens geen helm droeg.

Op plekken die ik kende, vond ik het niet vervelend om tussen de auto's te rijden, maar op drukke plekken waar ik niet zo bekend was, heb ik vrolijk het fietspad genomen. Rijden in de chaos van Amsterdam, tussen de auto's, op plekken die ik niet zo goed ken, waarbij je ook nog moet oppassen om met je wielen uit de tramrails te blijven, dat werd mij soms teveel. Gelukkig mag er nog erg veel in Amsterdam.

De vraag van de Zoetermeerse oom agent waarom je dan geen e-bike koopt, slaat echt nergens op. Het is de wereld op zijn kop.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Als je een SP koopt en vervolgens plankgas over het fietspad gaat sjezen mag je van mij die bon krijgen. Ik ben meerdere malen ingehaald en/of bekeken door oom agent en nog nooit bekeurd. Gewoon op net tempo met verkeer mee, in Zoetermeer ;)

En die *piiiieeeeep* zonder kenteken: ook 104,- . Op de FB pagina zit er ook een die er stoer over verteld. Als je een SP koopt weet je de consequenties en moet je die aanvaarden.
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1747
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Volledig eens Daniël!
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 30 jul 2019, 18:52 En die *piiiieeeeep* zonder kenteken: ook 104,- . Op de FB pagina zit er ook een die er stoer over verteld. Als je een SP koopt weet je de consequenties en moet je die aanvaarden.
Die boete voor zonder kenteken rijden was toch hoger dan 104 Euro? Ik meen dat die iets van 150 Euro was... :bn:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Daniel1975 schreef: 30 jul 2019, 18:52 Als je een SP koopt en vervolgens plankgas over het fietspad gaat sjezen mag je van mij die bon krijgen. Ik ben meerdere malen ingehaald en/of bekeken door oom agent en nog nooit bekeurd. Gewoon op net tempo met verkeer mee, in Zoetermeer ;)

En die *piiiieeeeep* zonder kenteken: ook 104,- . Op de FB pagina zit er ook een die er stoer over verteld. Als je een SP koopt weet je de consequenties en moet je die aanvaarden.
Helemaal eens......imago is toch al zozo en dan moeten ze dit vooral doen......met vliegen vang je stroop hier rijd ook zo'n Pino; door het park, waar SP's verboden zijn, ik reed er een stukje achter met de racefiets, tussen de andere (scholieren) fietsers door, zonder helm en als een gek door onoverzichtelijke bochten en vervolgens op gevaarlijke kruising, verkeer mag daar 70, door ruim oranje-rood ik hoop dat hij vandaag of morgen tegen een boom knalt of zich flink open haalt. Controle is daar dus nooit.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Helemaal met Daniel eens!
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Gezond verstand is bij zulke clowns ver te zoeken.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Plaats reactie