Aanvraag nummerplaat verkeerd

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

In die tijd (dus tot en met model 2017) werd de maximale autonome snelheid (da's dus de snelheid die je kan rijden mbv de boostfunctie) op het COC vermeld als zijnde de maximale snelheid ... vanaf modeljaar 2018 vermeldde Stromer de maximale snelheid met ondersteuning, 45 km/h.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Dus als ik hun redenering volg, bestaat er in België geen enkele ST1X van die periode die een SP plaat heeft :)

Ik heb een mail gestuurd met documenten en uitleg over het probleem. Ik ga het zo proberen uit te klaren.
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Hopelijk gaan ze je niet voorstellen om de fiets ter controle aan te bieden..SP's die voor 'n bepaalde datum in 't verkeer kwamen en niet over een COC beschikten, moeten naar 'n controlepunt, ergens ten lande en natuurlijk hangt hier 'n prijskaartje aan vast en een hele resem aanpassingen.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Da's een procedure voor SP's zonder COC, bij de ST1x van Marcusss is die aanwezig.

https://mobilit.belgium.be/nl/contact/info_klachten
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Hendrik Vuye, Belgische ex politieker meldt op twitter dat hij al 'n maand op z'n nummerplaat wacht voor z'n SP, blijkbaar is het DIV niet op de hoogte van de recente wetsaanpassing.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Ik vermeldde in Alken heel kort de wijziging door Kris Peeters. Ge had ze moeten zien kijken : wat zegt die nu?

Ge ziet, ik ben lang niet de enige 😂 Maar het komt wel in orde!
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

En als het gaat om gestemde wetten in te dienen, is Kriske al niet van de snelsten en vergeet er nog wel in z'n schuif. :bu:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Free2be schreef: 05 jul 2019, 06:54 Hendrik Vuye, Belgische ex politieker meldt op twitter dat hij al 'n maand op z'n nummerplaat wacht voor z'n SP
Jammer dat Hendrik Vuye vergeet te twitteren dat hij meer dan 4 jaar (!) heeft vertikt om een nummerplaat aan te vragen en dus met een niet ingeschreven ST2 reed. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Marcusss schreef: 05 jul 2019, 15:24 Ik vermeldde in Alken heel kort de wijziging door Kris Peeters. Ge had ze moeten zien kijken : wat zegt die nu?

Ge ziet, ik ben lang niet de enige 😂 Maar het komt wel in orde!
Ahhhgrrr......ALKEN! Je zou schrik hebben om daarheen te gaan voor een inschrijving van uw speedpedelec. Het is een discussie geweest indertijd om de Kalkhoff in te schrijven omdat de preregistratie niet gedaan was en toen ik de ambtenaar erop wees dat dat (toen) nog niet verplicht was werd er met tegenzin aan de inschrijvingsprocedure begonnen en iets later volgde het gedonder met de opgegeven snelheid van 18km/u op het conformiteitsattest want toen wilde de persoon hem niet inschrijven als speedpedelec. Heb dan met handen en voeten moeten uitleggen dat die 18km/u sloeg op de autonome snelheid en slechts na veel heen en weer gepraat werd het met tegenzin aangenomen. Bij de ST3 was het dan weer gezeur dat ik een afspraak had gemaakt voor een gewoon voertuig en niet voor een geïmporteerd voertuig en weigerde men mijn inschrijvingsformulier aan te nemen met als gevolg weer een over en weer gepalaber om die documenten alsnog aan te nemen en dan nadien te verwerken hetgeen dan weer met tegenzin aanvaard werd.
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Net dat met die autonome snelheid heb ik met hand en tand proberen uit te leggen.

Maar wat ge ook zegt , ze luisteren niet eens. Logica is daar ver zoek. Ik wacht gewoon het antwoord van de helpdesk af.
Gisteren zag ik in Kwaadmechelen nog een SP met een sb plaat. Er rijdt vanalles rond ! :-)
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Plaats reactie