Aanvraag nummerplaat verkeerd

allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Nee totaal niet. Kijk maar op coc. Geen autonome snelheid te vinden. Nu maakt het niet uit, maar wacht maar binnen enkele jaren.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Op het COC van oudere jaargangen (t.e.m. 2017) wordt de autonome snelheid vermeld, maar op dit moment maakt dat idd niet meer uit. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Maar of het nu uitmaakt of niet, een voertuig moet nog steeds correct ingeschreven zijn.

Toch krom dat 1 vakje zoveel miserie oplevert. Het zou moeten zijn: X.15 Speciaal voor Speed-Pedelec(gebruikers te naaien) :d3:

Genoeg gezaag nu! :-)
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ik gok erop dat autonome voertuigen binnen x jaar taks zullen moeten betalen. Niet-autonome zullen wellicht onbelast blijven. Daarom voorkeur voor niet-autonoom als het coc het toelaat. Voor recente stromers kan dat.
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Daar zegt ge wat. Staan de Belgen om bekend. Stunten uithalen om zich populair te maken en kiezers te lokken, daarna volgt de zure appel.

Ik snap niet hoe ze taks gaan heffen op een speed pedelec. Valt daar iets op te heffen dan?
Volgens mij gaan ze het verzekeringsverhaal terug omkeren na verloop van tijd.
Tot dan zitten we nog goed !
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Waar Belgistan kampioen in is...taksen heffen. Eerst de siroop om je mond smeren.. :mrgreen:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Marcusss schreef: 08 jun 2019, 12:49 Daar zegt ge wat. Staan de Belgen om bekend. Stunten uithalen om zich populair te maken en kiezers te lokken, daarna volgt de zure appel.
Is dat niet gewoon politiek?

Ik ervaar dat niet als iets speciaal voor België. In Nederland hebben we ook van dat soort addergebroed (lees politici).

Voorbeeld: in de stad waar ik woon wordt al 10-tallen jaar gepraat over een rondweg. Op berekeningen op basis van foute metingen geven aan dat een nieuwe rondweg tijdwinst opleveren. Op basis van juiste metingen blijkt dat de tijdwinst minimaal is, of het probleem zich verplaatst. Kosten ruim 67 Miljoen en ruim 3000 bomen moeten gekapt worden. (Rest, zoals beschermd natuurgebied etc negeren we even voor het gemak)

Een partij was in begin tegen (groenlinks) , toen ze uiteindelijk in het gemeente raad kwamen hebben ze voor gestemd.

Tja dit is nu politiek... helaas niet beperkt tot België :cry:
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Het zonnepaneel-debacle heeft al zeker een gat geslagen van 10 miljard! :lol:
Subsidies.....

Het is zeker politiek. Maar het politieke landschap hier is echt van de pot gerukt.

Papieren liggen bij de DIV as we speak! Dus ik hoop dat er iemand de komende dagen daar goedgezind is !
Dit is een beetje naar een tv kijken met het plastic er nog rond... Haha!

Stromeren nondedieu!
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Ik snap echt niks meer van België.

Bijna 3 weken geleden, vakje X.15 "speed pedelec" aangeduid wat duidt op max snelheid 45. Hebben ze me weer een SA (max 25km/u) plaat opgestuurd.

Morgenmiddag ga ik naar div alken om het allemaal recht te zetten. Er was een afspraak geannuleerd en op de middag kan ik gaan.

Apenland tot en met!
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Nee Marcusss, deze keer ben jij het: ik heb je dit advies om zelf te gaan al 3 weken geleden gegeven, zelfs ivm de geannuleerde afspraken. En duid nu alsjeblief niet-autonoom aan of je kunt nog eens opnieuw beginnen.
Plaats reactie