Aanvraag nummerplaat verkeerd

Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Zo vreemd, hier in West Vlaanderen alles zonder problemen geregeld. 3 dagen later had ik de papieren...
Verzekeraar kon beiden ingeven: met of zonder automatische ondersteuning tot 25km.u. Hij heeft 'met' ingegeven en kwam allemaal op hetzelfde neer...
ST3 black 983wh
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Hier ook zonder gedonder persoonlijk een st3 ingeschreven in alken. Weliswaar aangeduid dat ie niet autonoom is. Dat is ook correct en zo werd hij ook gepreregistreerd.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

allesstroomt schreef: 08 jul 2019, 00:59 Weliswaar aangeduid dat ie niet autonoom is. Dat is ook correct en zo werd hij ook gepreregistreerd.
Neen, dat is niet correct ... dat weet je en dat werd hier trouwens al tig keer aangehaald : je ST3 heeft de mogelijkheid om op twee snelheden (< 25 km/u) autonoom te rijden ... het wordt stilaan tijd om nu eindelijk eens uit die "Wir haben es nicht gewußt" fase te treden. :shock:

Het enige wat de correcte inschrijving van Marcusss zijn SP in de weg staat is de dienstdoende ambtenaar bij DIV in Alken, zie ook deze bijdrage van Bram Roose :
Bram Roose schreef: 07 jun 2019, 22:17 Hij had ook eerst wel probleem volgens verzekeraar dat mijn FM aangeduid had 'zonder autonome functie' maar dat ik toegegeven had dat het wel zo was. Hij vroeg me wat hij dan moest ingeven en dat dit juist moest zijn. Maar hij gaf dan uiteindelijk de kwalificatie: autonoom tot 25km/u in en trapondersteuning tot 45 en dit ging ook perfect in zijn systeem. Dus maakt inderdaad niet meer uit nu.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

allesstroomt schreef: 08 jul 2019, 00:59 Hier ook zonder gedonder persoonlijk een st3 ingeschreven in alken. Weliswaar aangeduid dat ie niet autonoom is. Dat is ook correct en zo werd hij ook gepreregistreerd.
Svp stoppen met het geven van verkeerd advies.

Vervolgbijdragen met inhoud die tegen de geldende wetgeving ingaat - van wie dan ook - worden vanaf nu verwijderd.

Voor wie hier toch nog over door wil discussiëren: prima, maar dan wel per PB of aan het DIV-loket zodat de kwaliteit van dit topic gewaarborgd blijft. Bedankt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Goed nieuws :bi
Ik heb antwoord gekregen van DIV op mijn mail van (hou u vast) 3 juli 2019!!

Ik ben in mijn gelijk gesteld, dus krijg ik een SP plaat met dit COC (max 20km/u).

De 2e inschrijving was fout van DIV , ik krijg mijn 30 euro terug.

Blijkbaar duurt zo een onderzoekje wel even. Eind goed , al goed!

Moraal van het verhaal: de DIV het goed voor met ons, ze zijn gewoon traag. Geduld hebben is de boodschap.

Sfs rit 51 (13km) van de maand, op naar 80!
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Mistermilo
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2019, 19:15

Hier hetzelfde probleem.
ST1x 2017 kan niet worden ingeschreven zonder nieuw COC omwille van maximum snelheid in vak 44 = 20km/h
Men zou toch onderhand op de hoogte moeten zijn van dit terugkerend probleem bij DIV, niet?
Hopelijk kan Marcuss me de mail even doorsturen? of hier posten? lijkt me nuttig om klacht in te dienen bij DIV.
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Gebeurd :cool2:
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Wimdg
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2019, 17:54

Kan je deze mail ook eens naar mij sturen zit met zelfde probleem voor een st1x bij div helpen ze niet echt , :bc
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Stuur uw e-mailadres even via PB!
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Waarom kan dat niet hier gepubliceerd worden ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie