Aanvraag nummerplaat verkeerd

Wimdg
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2019, 17:54

Na 2 teruggestuurde aanvragen 3de keer goede keer dankzij mail van marcusss en portie geduld :bp:
Dank u wel !
Mail kan hier niet zomaar gepost worden is 4 blz lang tekst en uitleg en soms persoonsgegevens waarbij marcusss zelf beslist ! Even vragen en je wordt geholpen= kleine moeite grds wim
Geert Moreels
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jun 2020, 20:41

2 weken geleden via verzekering onze 2 ST3 nieuwe fietsen laten inschrijven. Gebeurd via verzekering en online.
Alles zou correct zijn ingevuld. Doch kreeg ik 2 dagen later melding van fm dat het bromfietsnummerplaten zijn. Vorige maandag met iemand van div meegegeven maar nog geen nieuwe nieuwe platen voor sp mogen ontvangen.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitdraaien
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Vandaag stond ik op de parking van een winkel, passeert iemand op een ST2. Met een nrplaat voo
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Ena1968 schreef: 31 jul 2020, 18:34 Vandaag stond ik op de parking van een winkel, passeert iemand op een ST2. Met een nrplaat voo
Sorry te snel geduwd op verzenden. Een nrplaat voor een scooter bedoelde ik.
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Geert Moreels
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jun 2020, 20:41

Ena1968 schreef: 31 jul 2020, 18:36
Ena1968 schreef: 31 jul 2020, 18:34 Vandaag stond ik op de parking van een winkel, passeert iemand op een ST2. Met een nrplaat voo
Sorry te snel geduwd op verzenden. Een nrplaat voor een scooter bedoelde ik.
in principe zou deze dan ook een bromfietsverzekering moeten hebben.
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Waarschijnlijk wel. Maar hoe moeilijk kan je het maken als DIV zijnde. Het verschil tussen een scooter en een fiets is nogal duidelijk. En toch slaagt men er niet in om misverstanden te voorkomen. En dit gebeurt nog altijd. :oops:
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Geert Moreels
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jun 2020, 20:41

Ena1968 schreef: 01 aug 2020, 08:16 Waarschijnlijk wel. Maar hoe moeilijk kan je het maken als DIV zijnde. Het verschil tussen een scooter en een fiets is nogal duidelijk. En toch slaagt men er niet in om misverstanden te voorkomen. En dit gebeurt nog altijd. :oops:
Idd. Inschrijving heeft mij 60 euro extra gekost. Verzekering had nummerplaten online aangevraagd en dan krijg je bromfietsplaten.
Maar niemand die er aan denkt om onze te veel betaalde 60 euro terug te betalen
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Waarschijnlijk weet die man niet eens dat hij met de verkeerde plaat rondrijdt. Ik wil niet aan de gevolgen denken als het misloopt. Ja maar mijnheer, U bent wettelijk niet in orde.
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Geert Moreels schreef: 01 aug 2020, 09:17
Ena1968 schreef: 01 aug 2020, 08:16 Waarschijnlijk wel. Maar hoe moeilijk kan je het maken als DIV zijnde. Het verschil tussen een scooter en een fiets is nogal duidelijk. En toch slaagt men er niet in om misverstanden te voorkomen. En dit gebeurt nog altijd. :oops:
Idd. Inschrijving heeft mij 60 euro extra gekost. Verzekering had nummerplaten online aangevraagd en dan krijg je bromfietsplaten.
Maar niemand die er aan denkt om onze te veel betaalde 60 euro terug te betalen
Heb je ook de subsidie voor elektrische scooters aangevraagd voor je de plaat weer inleverde? Wel een beetje Belgisch denken, denk ik dan :)
Geert Moreels
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jun 2020, 20:41

Heb je ook de subsidie voor elektrische scooters aangevraagd voor je de plaat weer inleverde? Wel een beetje Belgisch denken, denk ik dan :)
[/quote]

Idd goed idee :cool2: . Echter is premie afgeschaft vanaf het jaar 2020
Plaats reactie