Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lamkram schreef: ↑28 apr 2019, 09:43
Lotte,eenvraagdiemijaltijdenbezighoudt. Is je spatiebalk van je computer stuk???
GroetMark.
neen ?waarom? ik denk dat ik op tijd mijn punten en komma's plaats.
De rest komt eruit net als in een vloeiend gesprek .
Korte zinnen doen mij te veel twijfelen dat de persoon die tegen me aan het vertellen is tegen mij te veel moet nadenken ,en bijgevolg zever vertelt
Lotte schreef: ↑28 apr 2019, 13:11
neen ?waarom? ik denk dat ik op tijd mijn punten en komma's plaats.
De rest komt eruit net als in een vloeiend gesprek .
Korte zinnen doen mij te veel twijfelen dat de persoon die tegen me aan het vertellen is tegen mij te veel moet nadenken ,en bijgevolg zever vertelt
Oh, is dat het.
Groet Mark
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km
Suggestie: een spatie na een leesteken (een punt, een komma, een dubbele punt, usw.) en je tekst opdelen in een aantal alinea's zal het geheel veel overzichtelijker en vlotter leesbaar maken ... ik denk dat Lamkram daar blij van gaat worden.
Golvas schreef: ↑28 apr 2019, 13:40
Suggestie: een spatie na een leesteken (een punt, een komma, een dubbele punt, usw.) en je tekst opdelen in een aantal alinea's zal het geheel veel overzichtelijker en vlotter leesbaar maken ... ik denk dat Lamkram daar blij van gaat worden.
Say no more.
Groet Mark
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km
Volgens mij mag je zo snel rijden als de wegcode toe laat (mits dit jou lukt). Dus 50 waar je 50 mag, 70 waar je 70 mag enz...
Het wettelijke kader gaat gewoon over de ondersteuning. Die mag absoluut niet ondersteunen boven de 45km/u. Maar niets houd je tegen om sneller te rijden dan 45 km/u als jij dit kan (tenzij in een zone 30).
Die gewone ebikes geven ook slechts ondersteuning tot 25, maar daar mag je ook sneller mee rijden.
Verder is het volgens mij een non issue, omdat bijna niemand in staat is hoger te gaan dan 45km/u nadat alle ondersteuning is weggevallen. Maar in situaties waarin je het kan (heel harde wind in de rug) mag het volgens mij.
EDIT:
Wat verder opgezocht. Je mag op fietspaden niet sneller dan 45km/u en op jaagpaden tot 30km/u omdat er ook voetgangers passeren.
Op de weg lees ik niets over die beperking van 45km/u en mag je dus volgens mij wat de wegcode toelaat.
Laatst gewijzigd door Bram Roose op 29 apr 2019, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Bram Roose schreef: ↑29 apr 2019, 14:38
Volgens mij mag je zo snel rijden als de wegcode toe laat (mits dit jou lukt). Dus 50 waar je 50 mag, 70 waar je 70 mag enz...
Het wettelijke kader gaat gewoon over de ondersteuning. Die mag absoluut niet ondersteunen boven de 45km/u. Maar niets houd je tegen om sneller te rijden dan 45 km/u als jij dit kan (tenzij in een zone 30).
Die gewone ebikes geven ook slechts ondersteuning tot 25, maar daar mag je ook sneller mee rijden.
Verder is het volgens mij een non issue, omdat bijna niemand in staat is hoger te gaan dan 45km/u nadat alle ondersteuning is weggevallen. Maar in situaties waarin je het kan (heel harde wind in de rug) mag het volgens mij.
Waar lees je dat dan in de wet? volgens mij is duidelijk gesteld zoals Henry al aangaf. Fietspad binnenbebouwdekom is 30, buiten is 40 en op de weg is altijd 45. (tenzij er op de weg anders staat aangegeven, woonerven etc)
Er is altijd een correctie van 3km/u. Dus als je 48km/u gaat voldoe je nog aan de wet.
Ik zou het wel stoer vinden een boete te scoren met je stromer, op de weg dan! (waar je 45km/u mag) Wie is de eerste?
Bram Roose schreef: ↑29 apr 2019, 14:38
Volgens mij mag je zo snel rijden als de wegcode toe laat (mits dit jou lukt). Dus 50 waar je 50 mag, 70 waar je 70 mag enz...
Het wettelijke kader gaat gewoon over de ondersteuning. Die mag absoluut niet ondersteunen boven de 45km/u. Maar niets houd je tegen om sneller te rijden dan 45 km/u als jij dit kan (tenzij in een zone 30).
Die gewone ebikes geven ook slechts ondersteuning tot 25, maar daar mag je ook sneller mee rijden.
Verder is het volgens mij een non issue, omdat bijna niemand in staat is hoger te gaan dan 45km/u nadat alle ondersteuning is weggevallen. Maar in situaties waarin je het kan (heel harde wind in de rug) mag het volgens mij.
Waar lees je dat dan in de wet? volgens mij is duidelijk gesteld zoals Henry al aangaf. Fietspad binnenbebouwdekom is 30, buiten is 40 en op de weg is altijd 45. (tenzij er op de weg anders staat aangegeven, woonerven etc)
Er is altijd een correctie van 3km/u. Dus als je 48km/u gaat voldoe je nog aan de wet.
Ik zou het wel stoer vinden een boete te scoren met je stromer, op de weg dan! (waar je 45km/u mag) Wie is de eerste?
Ik gaf het niet aan, maar ik had het over de situatie en wetgeving in België. Mijn excuses.