Stromer wachtruimte

Martin

Toch is het te hopen dat die ellende van leveringsproblemen zo snel mogelijk voorbij zijn. :cry:
Niet alleen voor de klanten, maar ook voor alle dealers.
Een heel fietsseizoen naar de filistijnen kun je gerust zeggen voor dit jaar volgens mij. Heel erg jammer.
Golvas

Net vernomen dat de leveringstermijn voor een ST1x 2018 20" Sport in Ocean Blue en in Charcoal met 983 Wh batterij september 2018 zou zijn ... :shock:
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Golvas schreef: 25 mei 2018, 08:50 Net vernomen dat de leveringstermijn voor een ST1x 2018 20" Sport in Ocean Blue en in Charcoal met 983 Wh batterij september 2018 zou zijn ... :shock:
Welke dealer heb je?

Ik had een bericht gekregen eind dat Stromer beloofd had alle huidige bestellingen te leveren voor 30 Juli.
Ik heb een ST1X Charcoal of Ocean Blue 22 inch (983Wh) besteld.
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Golvas

Het bericht dat jij kreeg, dat kreeg ik ook ... we zitten namelijk bij dezelfde dealer. :ay

Maar de info die ik vanochtend hierboven postte, die heb ik van iemand die bij een andere dealer had gepolst ... gegevens volgens via PB.
mhoutman

Echt een drama momenteel. Dealers weten überhaupt niet eens meer wanneer een ST5 bevestigd kan worden.

Als je pretendeert de Swiss Experience te verkopen, dan schieten de tranen in mijn ogen :bh:
Storm
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 apr 2018, 14:58
Locatie: Kempen

Voor de ST2 net hetzelfde. Stromer weet niet wanneer er een fiets kan worden geleverd. Een week, een maand, 3 maanden.... Ik wacht nu 2,5 maanden, hoeveel maanden ik nog moet wachten? Dat weet niemand. Ik zou geen fiets meer kopen in 2018 tenzij de dealer de fiets kan laten zien. Oohh wat heb ik spijt. Wat een zootje maakt Stromer er van.
Gazelle CityZen Speed: 2016 - 2018
ST2 2018
W-W: 30km enkel
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ik heb met mijn dealer afgesproken dat, mocht de ST5 eind augustus tegen de verwachtingen in niet geleverd worden, dat ik mijn voorschot terugkrijg en het contract verbroken wordt.
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Zo; showroom ST2 (van 2016) met upgrade accu van 983Wh komt eraan. Verwacht volgende week de levering van mijn eerste elektro fiets! 🍻
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
BadPritt
Expert
Expert
Berichten: 111
Lid geworden op: 29 mar 2018, 22:24

Gelukkig heb ik geen voorschot betaald.
De dealer vindt het helemaal niet erg als ik hem niet moet hebben, hij verkoopt er volgens hem bijna elke dag.

Echt puur amateurisme dat stromer geen duidelijk leverplan kan geven voor alle fietsen die al in bestelling zijn.
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Is niet alleen bij Stromer zo, meerdere merken zijn verplicht hun klanten die al (lang) besteld hebben telkens opnieuw te confronteren met uitstel van levering.
Plaats reactie