Het grote ongevallen topic

allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Angstaanjagend maar tegelijk ook een waarschuwing: deze fietser had geen helm op. De helm kan echt levens redden. Ook in mijn geval was het zo.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Zou het niet aangewezen zijn dat we de bedenkingen over het ongeval in Deurne enkel posten in het topic dat er over geopend is ?

Komt het overzicht van het forum compleet ten goede denk ik dan ... :roll:

viewtopic.php?f=6&t=2439
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Het heeft even geduurd maar ik ben weer terug op het forum na een ongeluk met mijn ST5 bijna 7 maanden geleden viewtopic.php?f=16&t=819&start=250#p34137

Ik had moeite om over fietsen te lezen terwijl ik zelf zo immobiel was en was dus langere tijd niet op dit forum.

De ribben en het sleutelbeen zijn hersteld maar de rug is helaas nog niet pijn vrij; maar ik zie langzaam maar zeker dar ik meer kan en dat de pijn niet zo scherp meer is; een enorme vooruitgang! Ik werk intussen al 3 uur op een dag, en vaak een uurtje meer. Omdat fietsen me nu makkelijker afgaat dan lopen, hoop ik mijn conditie weer te herstellen met te gaan stromeren en zo een kilo of 5 kwijt te raken. Eerlijk gezegd zie ik behoorlijk tegen het speed biken op; maar ik wil mijn leven niet beperken door angst.

Zaterdag naar Daan van Pronto in Amersfoort om de details van de nieuwe ST5 te bespreken (zoals bv een bagage drager). Oh ja en een nieuwe helm ; de oude is een beetje stuk.

Iedereen die op bezoek is geweest e/o snailmail dan wel een reactie gepost heeft dank. Het helpt!

Groetjes Jeroen
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Jeroen, hoe fantastisch dat je minder pijn voelt. Ik was toch geschrokken van hoe erg het bij jou was na je in december gezien te hebben.

Ikzelf ben al langer weer compleet hersteld en ga deze week voor een st3 met aangepaste stuurpen. Ik wil niet meer als een dweil over de st5 liggen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Heeee Jeroen, wat fijn om goed nieuws van je te lezen. Wat heb jij een smak gemaakt zeg, en na bijna vijf maanden revalideren dus kennelijk stukken beter, maar nog steeds niet helemaal boven Jan.

Goed dat je het Stromeren weer voorzichtig wil gaan proberen. Het is een keus, en niet iedereen zal die maken na zo'n trauma, maar als je er eenmaal weer op zit dan merk je vanzelf wel hoe je je angst weer te boven komt.

Welkom terug :ba
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Doe het alvast rustig aan mannen, er is intussen geen oorlog uitgebroken! :ay
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Welkom terug op het forum. Je hebt een hoop in te halen. :D
Goed dat je je leven niet door angst laat regeren en voor zo meteen: gewoon in jouw tempo weer het Stomeren oppakken.
Witte ST3 van maart 2019
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Wat fijn om te lezen Jeroen :ay dacht vorige week nog aan je en dat al een tijdje stil bleef..

Als je weer een keer zin hebt in een tourtje rondom Amersfoort, let me know.. ik hoop voor je dat je ST5 dan snel geleverd wordt...
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Fijn dat het al een beetje beter gaat. Goede moed op een verder herstel!
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Hee Jeroen! Tof dat je er weer bent! Shit dat het zo lang geduurt heeft, maar als je zometeen weer op een leuke SP zit dan hoop ik voor je dat de angst smelt en dat je heel veel veilige kilometers kunt gaan maken :az
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie