Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Over "Lakschadeherstel Unlimited Colours": heeft de dealer je laten weten dat je nu ook zelf een kleurtje kunt uitkiezen als je dat wil? Als ze tenminste het hele frame gaan overspuiten (wat ik wel verwacht). Unlimited Colours is hofleverancier van jouw dealer als het gaat om custom Stromers. Unlimited Colours maakt hele mooie dingen.

Had ik het budget gehad, dan was mijn Es daar al lang in de spuitcabine geweest.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Stromeur schreef: 02 aug 2019, 14:29 Over "Lakschadeherstel Unlimited Colours": heeft de dealer je laten weten dat je nu ook zelf een kleurtje kunt uitkiezen als je dat wil? Als ze tenminste het hele frame gaan overspuiten (wat ik wel verwacht). Unlimited Colours is hofleverancier van jouw dealer als het gaat om custom Stromers. Unlimited Colours maakt hele mooie dingen.

Had ik het budget gehad, dan was mijn Es daar al lang in de spuitcabine geweest.
Gezien de lakschade en de kosten die hiervoor berekend worden denk ik niet dat ze het hele frame gaan spuiten hoor. En ik vind deze kleur prima hoor, alles went toch?

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lamkram schreef: 02 aug 2019, 15:28 alles went toch?
Vind ik persoonlijk niet het beste argument, maar dat kan aan mij liggen...

Ik zou het wel weten: dat bordeaux rood van die ST5 in het financieel dagblad :bp:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Nog even een laatste update n.a.v. mijn ongeval.
Afgelopen week de beelden van mijn ongeval gezien. Bij toeval werden deze opgenomen bij een bedrijf in de buurt. Nou het verhaal dat ik "dacht" dat de auto slechts ik mijn trapper had geraakt kan naar het land der fabelen.

Duidelijk te zien is dat de bestuurder zonder te stoppen het fietspad oprijdt, terwijl hij aangaf geen zicht te hebben, en mij volledig aan de linkerzijde raakt. Gelukkig wel alleen de trapper. Ik krijg hierdoor een enorme gooi naar de grond en blijf daar dus liggen.

Ik snap nu dat de bestuurder o.a. artikel 5 van de Wegenverkeerswet tenlaste wordt gelegd.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Stromeur schreef: 02 aug 2019, 14:29 Over "Lakschadeherstel Unlimited Colours": heeft de dealer je laten weten dat je nu ook zelf een kleurtje kunt uitkiezen als je dat wil? Als ze tenminste het hele frame gaan overspuiten (wat ik wel verwacht). Unlimited Colours is hofleverancier van jouw dealer als het gaat om custom Stromers. Unlimited Colours maakt hele mooie dingen.

Had ik het budget gehad, dan was mijn Es daar al lang in de spuitcabine geweest.
Ik ging net hetzelfde vragen. Als ze de boel toch moeten herspuiten, dan meteen ander kleur kiezen en er een unieke fiets aan overhouden. Voor hen is die prijs gelijk...

Ik denk niet dat ze één stuk of enkel de schade kunnen spuiten, doen ze bij auto's ook niet. Ze kunnen dat nooit exact gelijk krijgen dus spuiten ze de hele kant opnieuw.
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lamkram schreef: 17 aug 2019, 11:05 Ik snap nu dat de bestuurder o.a. artikel 5 van de Wegenverkeerswet tenlaste wordt gelegd.
Volledig terecht, als ik het zo lees.

Hoe vond je het om beelden van je eigen ongeval te zien?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Een artikel 5. Zo zie je maar weer wat 1 seconde film verheldert. Maakt dat voor jouw schadeafwikkeling nog iets uit?

Ter info:
Informeer eens bij het Sumweb worldtour team of fabrikant Cervélo met welke verf de fiets van Tom Dumoulin is gespoten. Dat is lichtgewicht verf waarvoor ze gekozen hebben omdat zijn frame groter is dan zijn teamgenoten. Formule 1 teams gebruiken het al jaren. Jaren geleden McLaren met DuPont verf. Dat heeft zo’n ST5 toch wel verdiend.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Stromeur schreef: 17 aug 2019, 11:17 hoe vond je het om beelden van je eigen ongeval te zien?
Bijzonder hoor. Je ziet gewoon dat iemand behoorlijk snel komt aanrijden die zegt daar bekend te zijn maar geen overzicht heeft. Vervolgens zie je dat je een enorme gooi krijgt en niet meer opstaat. Wat ben ik blij geweest met mijn helm.

Ik had voor mijn vertrek 1,5 km afgelegd in 6 min. Dat is 15 km per uur. Maak er ter plaatse 20 km/uur van. Bestuurders op een normale e-bike kunnen die snelheid ook makkelijk halen. Dus ook voor hen het advies draag een helm. Mijn helm was aan de binnenkant gebroken. Stel je voor dat ik geen helm op had gehad, moet er niet aan denken.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

mboelis schreef: 17 aug 2019, 13:55 Een artikel 5. Zo zie je maar weer wat 1 seconde film verheldert. Maakt dat voor jouw schadeafwikkeling nog iets uit?
Niet dat ik weet.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lamkram schreef: 17 aug 2019, 14:04 Mijn helm was aan de binnenkant gebroken. Stel je voor dat ik geen helm op had gehad, moet er niet aan denken.
Dan was dat lot mogelijk je schedel ten deel gevallen. Ik ben zo blij dat je er relatief goed vanaf gekomen bent.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie