Het grote ongevallen topic

Vdbrinky
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2018, 12:42
Locatie: Nijkerk - NL
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 21684

Afgelopen vrijdag reed ik een rotonde op. Er kwamen 2 auto's van rechts waarvan 1 al deels op de rotonde was. De 2e auto vond het nodig toen ik er aan kwam om gas bij te geven zodat ik in de ankers mocht. Uit het raam werd nog geroepen dat ik op het fietspad thuis hoor.

Toevallig herkende ik hem en heb hem via LinkedIn duidelijk gemaakt dat ik geen fietser ben maar onder de brommer wetgeving val.
Is aan het genieten van een ST1x
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Dit soort hufters hebben geen idee wat ze (kunnen) aanrichten!
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Freyne
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 jan 2019, 11:37
Locatie: Gent
Merk SP: ST1X
Km-stand: 11000

Deze morgen helaas ook het asfalt van dichtbij gezien.
Tijdens het kruisen van een tramspoor is 1 van mijn wielen onderuit geschoven (weet niet welke het was).
Zelf heb ik buiten een stijve nek geen lichamelijke schade, gsm is wel total loss.
Wat mij echter meer schrik aan jaagt is dat mijn reserve batterij in mijn linker fietstas zal, en dit is nu net de kant waar ik op ben gevallen.
Kan een dealer controleren of er iets kapot is aan de batterij?
ST1X-17"-983Wh en 618Wh-Charcoal Comfort-65 km WW enkel- cane creek zadelpen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Visueel controleren kunnen ze natuurlijk altijd, maar als er geen zichtbare schade is wil dat nog niet zeggen dat de klap intern geen schade heeft opgeleverd. Het zal afhangen van of ze daarvoor de juiste meetapparatuur hebben (de meeste dealers beschikken hier niet over). Ik zou de dealer vragen om de accu door Stromer zelf te laten inspecteren.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

@Freyne: Balen zeg! Het blijft oppassen geblazen.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Schwalbes ? ... :roll:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Vdbrinky schreef: 20 mei 2019, 10:50 Afgelopen vrijdag reed ik een rotonde op. Er kwamen 2 auto's van rechts waarvan 1 al deels op de rotonde was. De 2e auto vond het nodig toen ik er aan kwam om gas bij te geven zodat ik in de ankers mocht. Uit het raam werd nog geroepen dat ik op het fietspad thuis hoor.
Heb er vandaag ook weer zo een gehad. Ik had nog ruimte genoeg om te remmen, maar dat die gast me gewoon aankijkt, een gebaar maakt en vrolijk doorrijdt :aq :aq :aq
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Jezus... dat ging echt maar net goed. Wat een hufter. En dat terwijl het fietspad naast de rijbaan is opgebroken, dus hij WIST sowieso dat er fietsers op de baan zouden rijden, ook al ben jij een SP.

Ik zou het bedrijf aanschrijven met dit filmpje. Als het een ZZP-er is heeft het geen zin, maar als-ie mensen in loondienst heeft waarvan er eentje aan het stuur zit, dan vaak wel. Als baas wil je niet dat jouw personeel zich zo gedraagt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Ik kijk hier niet eens meer van op, bijna dagelijkse gang van zaken.
Ben ik afgestompt?
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 21 mei 2019, 21:14 Jezus... dat ging echt maar net goed.
Dat is iets overdreven: ik remde flink, maar had nog veel harder kunnen remmen. Lomp was het wel, vooral omdat ik helemaal niet zou moeten remmen: dat was zijn taak.
Stromeur schreef: 21 mei 2019, 21:14 Ik zou het bedrijf aanschrijven met dit filmpje. Als het een ZZP-er is heeft het geen zin, maar als-ie mensen in loondienst heeft waarvan er eentje aan het stuur zit, dan vaak wel. Als baas wil je niet dat jouw personeel zich zo gedraagt.
Ik heb de baas al gesproken. Hij kon zich niet voorstellen dat die persoon zich zo gedraagde, al lang in dienst, bla bla bla. Enfin, ik heb het filmpje naar hem toegestuurd met daarbij mijn verhaal.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie