Wat zijn de wensen voor 2021

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Allereerst, voor iedereen; EEN ZALIG NIEUWJAAR 🎉🎉🎉 (sorry, de term zalig is bij ons in de familie traditie)

Mijn wens is: Lekker weer 3 keer per week op mijn banaan naar Tiel mogen fietsen met de opgaande zon in de rug langs de Waal.
Mijn tweede wens is de aankondiging van Stromer dat er een opvolger van de ST3 komt.
Zo, nu en eindje rijden richting Duitsland.

Met vriendelijke groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik wens deze hele community een goed, gezond, gelukkig en relaxed 2021. Met heel veel veilige SP-kilometers en een dagelijks leven dat weer teruggaat richting een 'normaal' waar jullie je het prettigst bij voelen.

Dankjulliewel voor alle fantastische bijdragen op het forum. De bereidheid om anderen te helpen, ervaringen en foto's te delen, te mopperen en te relativeren, met vallen en weer opstaan op onderzoek uit te gaan: zonder jullie geen forum! :ay


Voor mijzelf wens ik in 2021:

Een vaccinatie tegen COVID. Dat is niet om hier een discussie over aan te zwengelen, ik respecteer ieders persoonlijke keus. Vaccineren is - voor mij als COPD patiënt - gewoon de beste oplossing dus laat maar komen.

Verder wil ik het Stromer Forum financieel rendabel maken, zowel in kosten als tijd. Ik wil het Youtube kanaal inzetten voor eigen video-reviews, meer aandacht besteden aan de FB-pagina etc. Maar dat is dus meer een goed voornemen dan een wens.

En, ook ik ben wel in de markt voor een nieuwe SP. Na mijn uitgebreide tests met de Klever X-Speed PINION en de new Stromer ST2 staat vast dat dit er eentje met riem wordt, op dat vlak ben ik helemaal om. Liefst gecombineerd met PINION, want dat is in mijn ogen nog steeds de beste versnellingshub. En eerlijk is eerlijk; ik hou de SP-markt nauwlettend in de gaten, maar mijn voorkeur gaat momenteel nog steeds uit naar een Stromer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

En...... Stromeur, jij bedankt dat je dit communicatieplatform mogelijk maakt! Een forum opzetten is een, een community levend houden is veel moeilijker. Chapeau! :ay
Met vriendelijke groeten, Peter.
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Plaats reactie