Goede hosting provider gezocht

ocra

Vanmiddag had ik voor de zoveelste keer problemen met de website, als gewoon naar het adresging kreeg ik het aanbod voor downloaden maar geen website. Heb ik al vaker gehad. Gaat het wel goed daar op de webserver?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat gebeurt inderdaad regelmatig. Hier ook. Soms duurt dit enkele seconden, soms een kwartier.

Het gaat voor geen meter op deze webserver en de ondersteuning bestaat uit niks meer dan brandjes blussen en dan vol trots melden dat het probleem weer verholpen is. Op mijn signalen dat ik het beu ben, twee jaar lang probleemloos draaien en nu continu ellende, wordt niet gereageerd.

Sinds Yourhosting een nieuwe website heeft, de telefonische klantenservice heeft gesloten, een nieuwe gebruikersinterface heeft en reclame op de radio is gaan maken, is het feitelijk een heel slecht bedrijf geworden. (Lees: ze zijn slachtoffer geworden van de eigen groei en nu achter de schermen hele domme beslissingen aan het maken.)

Zodra ik tijd heb verhuis ik het forum naar een nieuwe hosting provider, dat besluit staat inmiddels vast.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Je zou bijna denken dat de webserver doctype HTML niet goed herkend
RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Goede ervaringen met https://www.webruimtehosting.nl/

Veel GB's voor je geld en snelle reacties van de support is mijn ervaring
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 22 jan 2020, 10:45 Zodra ik tijd heb verhuis ik het forum naar een nieuwe hosting provider, dat besluit staat inmiddels vast.
Enkel een kwestie van tijd ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Yep.

Ik ben per 1-1-2020 begonnen aan een nieuwe baan (zelfde bedrijf, andere afdeling) en dat is best pittige materie om op te worden ingewerkt. De impact bij fouten is ook erg groot, daar haal je de journaals mee. Lees: ik maak momenteel lange werkdagen en de druk is hoog.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Forum lag er zonet heel effe uit ... Error 503 (Service Unavailable).
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
ocra

Tja, Dit is ook niet zo best.
18-02-20, Afgelopen weekend is gebleken dat een onbevoegd persoon via een hack mogelijk toegang heeft gekregen tot onversleutelde inloggegevens. De hacker heeft cryptomunten geëist. Wij onderhandelen niet met hackers en we geven dan ook geen gehoor aan de eis.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nope. Ik was not amused....
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

We lagen er zonet weer gedurende meerdere minuten uit ...

Afbeelding
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie