Stromer-ontmoetingen in het wild

Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

marco-hlv schreef: 18 feb 2019, 08:11
Martijn Rookie schreef: 16 feb 2019, 12:26 Dit is mijn route:
Wel wat kleine overlapjes met mijn route met rustig weer zoals dit. Bij Maarssen het kanaal over en de rotonde bij N417.

Waarom die drukke Dr. Welfferweg etc en niet helemaal door de polder (Kooijdijk en Westbroekse Binnenweg)? Vind die Welfferweg etc met de auto al een crime, laat staan met de fiets.
Je bedoeld door dat stilte gebied zeker? Ben ik met de racefiets gaan ontwijken ivm split daar, zou nu met Stromer wel weer kunnen inderdaad. Overigens vind ik weg door Westbroek juist wel mooi! Neem ook een extra lus door Lage Vuursche omdat ik het mooi vind. Ik zou heel graag om Maarssen heengaan in de morgen want dan zit ik midden tussen de kids dus als je nog tips hebt vanuit Vleuten graag!
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Rond 17:45 grijze/zilveren Stromer gekruist op weg naar Hilversum ter hoogte van Maartensdijk.
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Kon Wilhelminaweg
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Op de schipholweg kom je vrij vaak collega stromers tegen:)
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Snelle Jelle
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2019, 14:39
Locatie: Nieuw-Vennep

Elke ochtend van Nieuw-Vennep richting den Haag kom ik 1 tot 3 andere Stromers tegen die richting Amsterdam rijden.
In het snelle voorbij zoeven steek ik soms even snel een handje op maar geen idee wie deze rijders zijn.

Herkent iemand zich? Zou het leuk vinden te weten hoe ver je rijdt en hoe lang je al een Stromer hebt.
ST2 Sport 2018, 22", 983 kWh, matt zwart + Schwalbe Big Ben + Kinekt 2.1 + van Zijp 100mm spatbordverlenger + Ortlieb back-roller plus set granite black.
33 km enkel woon-werk
Johnny Markt
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 jan 2019, 14:03
Locatie: Hallum

Yesssss...! :bp:
Vandaag mijn eerste Stromer-ontmoeting gehad. Ik herkende meteen het U-vormige stadslichtje van de mij tegemoetrijdende Stromer. Mijn hart werd even helemaal warm en snel stak ik mijn hand op ter begroeting. Een fractie van een seconde later passeerden we elkaar met geschat zo'n 80 km/u. Ik kon nog net de verbaasde gezichtsuitdrukking ( :ai ) van de bestuurder zien, voor we elkaar passeerden. Was hij verbaasd een andere Stromer tegen te komen? Was hij verbaasd DAAR een Stromer tegen te komen? Was hij verbaasd omdat ik naar hem zwaaide? Met een enigszins teleurgesteld gevoel ben ik door geStromerd terwijl ik in mijn spiegel keek. Ik zag dat hij ook met onverminderde snelheid doorreed (of zou hij ook in zijn spiegel hebben gekeken om te kijken of ik voor hem zou stoppen...? :bn: )

Volgende keer maak ik graag een praatje met je! :ay

Locatie: Fietspad langs de Centrale As (N356) tussen Sumar en `Nijega.
🇾🇪 ST2 MY 2018 black, 983 Wh, 11-28, CCPC (3,5 bar), Kinekt 2.1, black Spurcycle, en alles van Jroen( :ay )
:hy: Hallum-Drachten (44,7 km)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het blijft toch best een zeldzaamheid, Stromeraars in Friesland. Nooit eentje in het wild op mijn ww Harlingen-Leeuwarden tegen gekomen en pas twee "live" leren kennen dankzij het forum.

Het zou me niks verbazen als die andere Stromeraar die jij passeerde ook even raar opkeek van een andere Stromer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
tjeerd
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 144
Lid geworden op: 11 dec 2017, 18:12
Locatie: Voorne-Putten (NL)
Merk SP: Stromer ST2 2018

Op mijn route langs de Oude Maas en dan door een stukje Rotterdam-Zuid en dan voornamelijk de Van Brienenoordbrug over kom ik bijna elke dag wel weer een (andere) Stromer tegen, nog niet kunnen herkennen of het dezelfde zijn, kom ze in wit, zwart, oranje tegen. Erg populaire route ervoor en ook een dusdanig hoge brug dat juist Stromers daar probleemloos op en af rijden.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 22 ㎞. :: ⏱ ~40 min :: Afbeelding
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Vanochtend om 7u15 aan Werchter Brug, komende vanop het jaagpad : een zwarte ST2 met geveerde voorvork en neopreen hoes rond de onderbuis.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
jannijm
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
Locatie: NL - Gelderland
Merk SP: Stromer

Vanmiddag rond 17u een STROMER met mooie u-vormige verlichting en rode Ortlieb tas op de Tacitusbrug van Herveld naar Ewijk. Ze zijn wel mooi herkenbaar zo...
🇾🇪 Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE
Plaats reactie