Tapatalk

Plaats reactie
cookiesbeer
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 jun 2019, 21:54
Locatie: Weesp
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 10657

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier en ga zaterdag een St3 bekijken. Veel zin in!

Ik vind dit forum erg goed, veel duidelijke info. en meningen worden ook niet onder stoelen of banken geschoven, hou ik van :cool2:

Echter mis ik wel een integratie met b.v. tapatalk. Tapatalk maakt interactie met online forums een gestroomlijnde mobiele ervaring.Tapatalk maakt navigeren en het ontdekken van online discussieforums op uw mobiele apparaat eenvoudiger dan ooit!

Zou dit iets zijn voor stromerforum?

Ciao,
Cookiesbeer
ST3 Sport L Black - V-tire - 983 WH :ay
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb mezelf daar eerder eens in verdiept, en besloten dat Tapatalk een hele handige feature is, maar de bijvangst niet. Mijn uitgebreide toelichting vind je hieronder:

viewtopic.php?f=5&t=26&p=138&hilit=tapatalk#p138

Mocht je nog vragen of suggesties hebben, of weten dat er inmiddels e.e.a. is gewijzigd aan Tapatalk, laat het me dan gerust weten! :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
cookiesbeer
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 jun 2019, 21:54
Locatie: Weesp
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 10657

Stromeur schreef: 25 jun 2019, 21:09 Ik heb mezelf daar eerder eens in verdiept, en besloten dat Tapatalk een hele handige feature is, maar de bijvangst niet. Mijn uitgebreide toelichting vind je hieronder:

viewtopic.php?f=5&t=26&p=138&hilit=tapatalk#p138

Mocht je nog vragen of suggesties hebben, of weten dat er inmiddels e.e.a. is gewijzigd aan Tapatalk, laat het me dan gerust weten! :ay
Ik hoorde van een vriend laatst het gerucht dat ze Tapatalk nu open beleid houd. Ik ga nog eens navragen. Wellicht kun je nog eens contact opnemen met hun customer support hierover. PHPBB en daardoor Stromerforum moet natuurlijk wel beschermd blijven van alle bovengenoemde ongein. Het werkt goed alleen is en blijft makkelijker te bedienen via een app.

Thnx voor de je reactie!
ST3 Sport L Black - V-tire - 983 WH :ay
Plaats reactie