lakschade st1x

Plaats reactie
Wveen
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2020, 09:51

Hallo,

Ik heb een nieuwe stromer st1 x, donker grijs.
Er is een fiets tegenaan gevallen waardoor de voorvork, deel spatbord en frame zijn beschadigd.
weet iemand of er een lakstift bestaat en of dit gespoten kan worden?

Dank al vast
Wouter van de Veen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je dealer kan een lakstift in de juiste kleur voor je bestellen bij Stromer (als ze er niet al eentje hebben liggen).

Als je wil laten spuiten, dan moet het hele frame gedaan worden. Daarvoor moet je Stromer volledig uit elkaar. Dit lijkt me alleen een interessante optie als je voor dit soort schade verzekerd bent, want dat is niet goedkoop.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Ja dat kan inderdaad, bij mij ook even bijgewerkt. Wa laten bijwerken. (was klein plekje op bovenbuis) laten bijwerken.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Niet verzekerd ? :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Edgecrusher
Veteraan
Veteraan
Berichten: 630
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:51

Een beetje schadehersteller kan al heel wat met spotrepair, kleur analyse en zeker een beduidend mooier resultaat dan een lakstift.
ocra

ocramarco schreef: 23 jul 2020, 13:30 Ja dat kan inderdaad, bij mij ook even bijgewerkt. Wa laten bijwerken. (was klein plekje op bovenbuis) laten bijwerken.
Wat ik hier dus wilde zeggen dat ik heb laten bijwerken ipv spuiten. Duurde enorm lang was wel na ongelukje dus had verzekerd geweest.
Plaats reactie