Beschikbaarheid reserve onderdelen (motor) ST1 X

ocra

Met versleten lagers kreeg ik het wiel meteen toen ik hem binnenreed.
Op dit moment heb ik last van dat de verf afgaat, geen urgentie. Nu duurt het dus langer maar wel in overleg. Ik heb geen idee wanneer ik hem wel krijg, eerste melding was in februari / maart net voor Corona. Maargoed hoe langer hoe beter hoe later ik een nieuwe krijg namelijk :D
Gebruikersavatar
JanR
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 176
Lid geworden op: 13 sep 2019, 19:30
Locatie: Noord-Brabant
Merk SP: Stromer St2 pinion
Km-stand: 24048

ocramarco schreef: 26 jun 2020, 13:18
Op dit moment heb ik last van dat de verf afgaat, geen urgentie.
Hoe lang heb je dit wiel ?
Heb je ermee door de pekel gereden ?
Remmen is angst, gang is alles.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd.
ocra

Bij begin van de problemen had ik het wiel een half jaar denk ik, nauwelijks pekel 1 of 2x Met mijn andere wiel nooit problem gehad +/-20k km en 22 maanden. Probleem is niet zeldzaam kijk maar op het forum.
Gebruikersavatar
JanR
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 176
Lid geworden op: 13 sep 2019, 19:30
Locatie: Noord-Brabant
Merk SP: Stromer St2 pinion
Km-stand: 24048

ocramarco schreef: 26 jun 2020, 15:37 Bij begin van de problemen had ik het wiel een half jaar denk ik, nauwelijks pekel 1 of 2x Met mijn andere wiel nooit problem gehad +/-20k km en 22 maanden. Probleem is niet zeldzaam kijk maar op het forum.
Dan is een verlengde garantie verzekering na de 2 jaar fabrieksgarantie bijkopen geen slechte keuze :ugeek:
Remmen is angst, gang is alles.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Afbladderende lak en het feit dat de conditie van het achterwiellager na 25 a 30k te slecht kan worden (het is al meerdere eigenaren gebeurd en dan moet de complete motor worden vervangen) zouden voor mij absoluut reden zijn om de garantie te verlengen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Alleen kan dat niet met de ST1x 2017. Daarom laat lekker die verf bladderen krijg ik steeds een nieuw wiel.
Plaats reactie