2e hands st1x 2017 kopen zonder aankoopbon?

propje
Pro
Pro
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 jun 2020, 11:31
Locatie: weet ik veel
Merk SP: ST7
Km-stand: 0

Toch typisch als je geen aankoopbon bezit?
Stel een zaak gaat failliet,zo te zien houden niet alle winkels hun stromer dealerschap.
Dan zouden al die eigenaren hun fiets niet kunnen verkopen omdat de aankoopbon niet meer geldig is.

aju propje
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dan heb je een wees-Stromer en zoek je een adoptiedealer. Meer info:

viewtopic.php?p=8319#p8319
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

propje schreef: 10 jun 2020, 22:42 Toch typisch als je geen aankoopbon bezit?
Stel een zaak gaat failliet,zo te zien houden niet alle winkels hun stromer dealerschap.
Dan zouden al die eigenaren hun fiets niet kunnen verkopen omdat de aankoopbon niet meer geldig is.
Het begint met dat het typisch is dat je geen aankoopbon hebt. Het is gewoon handig om dat soort dingen te bewaren, het is immers geen pak melk.

Als je de bon wél hebt en je dealer gaat failliet, dan heb je nog steeds een aankoopbon die je bij verkoop kunt overhandigen. Een aankoopbon is immers niet geldig of ongeldig, er is alleen nog garantie of niet.

Persoonlijk wordt ik niet enthousiast van de aankoop van zo'n fiets zonder de aankoopbon tenminste te kunnen zien... En ik zou inderdaad ook even naar die dealer willen bellen om de status van die batterij op te vragen. Is namelijk best een prijzig dingetje om te vervangen!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
propje
Pro
Pro
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 jun 2020, 11:31
Locatie: weet ik veel
Merk SP: ST7
Km-stand: 0

Heb nu iets van 40 motoren gekocht en weer doorverkocht nog nooit gehoord van een koper of verkoper hier propje het bonnetje erbij.
Boeie je moet goed uit je doppen kijken.
En ja ik begeef me nu sinds deze week op het speedpedelec pad.
En ga daar vast weer wat van leren.
Om te beginnen maar 10 kopietjes gemaakt van het bonnetje die zijn straks geld waard merk ik.
Sorry moet soms een beetje zuigen.
Niet te benauwd mensen, gewoon blijven ademhalen.
een stromer is ook maar een fiets.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Een Stromer is een fiets met een flinke bak peperdure elektronica aan boord die je helaas niet zomaar weer in orde klust als er wat stuk gaat. Velen gingen je voor, en tot nu toe falen ze allemaal. Daar heb je een dealer voor nodig met toegang tot originele onderdelen. (Of een sloop-Stromer waar je eerst eens goed op kunt oefenen.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Supertjeduc
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 mei 2020, 19:10

Ik heb een tijdje een smart gereden met veel plezier en veel dingen die soms niet meer functioneren zo als zou moeten
Je kunt stellen dat een smart een stromer is op 4 wielen
Nu was er een man in Kerkrade die elektronische ellende (waar dealers niks anders deden dan onderdelen vervangen op goed geluk) wel kon repareren voor een fractie van de prijs
Kwam er later achter dat ie ook horloges repareert
Zo iemand zou er moeten zijn voor stromers
propje
Pro
Pro
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 jun 2020, 11:31
Locatie: weet ik veel
Merk SP: ST7
Km-stand: 0

Er is leven na de dood zoals freek de jong zingt.
is een Stromer niets dump je dat ding weer op Mp en gelukkig heb ik dan kopie of ori. van bonnetje stromer dealer en ik ga weer wat anders doen.
ik zat al tijdje te zoeken op mp en onthou dan de prijzen.
en ben geslaagd bij een fm.
mooi toch hoorde dat vervanging motor ergens bij 1200 begint en accu ergens ronde 1900.
heb maar allrisk gedaan bij entra we gaan het beleven dit jaar is het niks stap ik weer in m,n auto op lpg of motor.
Gebruikersavatar
piotr
Pro
Pro
Belarus
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 nov 2018, 10:58
Locatie: Annen, Drenthe

Stromeur schreef: 10 jun 2020, 17:12
piotr schreef: 10 jun 2020, 16:57 Stromer account samen met de verkoper overgezet, geen dealer bij nodig gehad.
Hoe?
Staat er: samen met de verkoper (en die weer via zijn dealer).
Stromer ST2, 814Wh, SP Connect, Osprey Sycnro, SQLab innerbarends, CatEye BM-45, Crane Bell Suzu mini, Shimano PDM-324, Kinect 2.1. GEEN Ortliebs.
W/W Annen - Groningen - Annen 43km/dag

ST1 2020, 983Wh.

Forum waarschuwing ontvangen
Gebruikersavatar
piotr
Pro
Pro
Belarus
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 nov 2018, 10:58
Locatie: Annen, Drenthe

FreddyH schreef: 10 jun 2020, 23:01
propje schreef: 10 jun 2020, 22:42 Toch typisch als je geen aankoopbon bezit?
Stel een zaak gaat failliet,zo te zien houden niet alle winkels hun stromer dealerschap.
Dan zouden al die eigenaren hun fiets niet kunnen verkopen omdat de aankoopbon niet meer geldig is.
Het begint met dat het typisch is dat je geen aankoopbon hebt. Het is gewoon handig om dat soort dingen te bewaren, het is immers geen pak melk.

Als je de bon wél hebt en je dealer gaat failliet, dan heb je nog steeds een aankoopbon die je bij verkoop kunt overhandigen. Een aankoopbon is immers niet geldig of ongeldig, er is alleen nog garantie of niet.

Persoonlijk wordt ik niet enthousiast van de aankoop van zo'n fiets zonder de aankoopbon tenminste te kunnen zien... En ik zou inderdaad ook even naar die dealer willen bellen om de status van die batterij op te vragen. Is namelijk best een prijzig dingetje om te vervangen!
Ik koop een auto ook altijd gebruikt, daarbij vind ik een gedocumenteerde onderhoudshistorie belangrijk. De originele aankoopnota niet.
Stromer ST2, 814Wh, SP Connect, Osprey Sycnro, SQLab innerbarends, CatEye BM-45, Crane Bell Suzu mini, Shimano PDM-324, Kinect 2.1. GEEN Ortliebs.
W/W Annen - Groningen - Annen 43km/dag

ST1 2020, 983Wh.

Forum waarschuwing ontvangen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

piotr schreef: 11 jun 2020, 10:08
Stromeur schreef: 10 jun 2020, 17:12
piotr schreef: 10 jun 2020, 16:57 Stromer account samen met de verkoper overgezet, geen dealer bij nodig gehad.
Hoe?
Staat er: samen met de verkoper (en die weer via zijn dealer).
Er staat: "geen dealer bij nodig gehad".
Er staat: "en die weer via zijn dealer"

Er is dus wel een dealer bij nodig geweest.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie