Ik noem mijn Bulls ook niet betruwbaar. Nogmaals: ik heb er twee keer een probleem mee gehad waardoor ik moeilijk verder kon. Een keer na een ongeval en een keer met een kapotte motor. Die laatste keer ben ik er wel zelf mee naar huis gefietst, dat is met de Bulls goed te doen (20-22 kmpu).Golvas schreef: ↑01 jun 2020, 09:05 Je leest niet wat er staat ... er staat dat ik een stuk of 11 bezoeken aan de FM verder ben, er staat niet dat hij 11 keer naar de FM is geweest om hem weer op gang te krijgen : dat was exact 1 x (controller), de andere issues (waarvoor hij naar de FM ging) hebben niet geleid tot immobilisatie.
De controller brandde door op een zaterdag (recreatief) en als hij dat zou gedaan hebben aan het begin van een woon-werkrit dan geraak ik nog altijd tijdig op mijn werk, net zoals jij tijdig op je werk geraakte toen je Bulls 137 dagen (= 4,5 maanden) stil stond met een kapotte motor.
137 dagen andere mobiliteit moeten gebruiken of geen enkele keer andere mobiliteit moeten gebruiken en 11 bezoeken aan de FM ... maak je keuze Polling.
Maar we hebben het niet over mijn Bulls en de betrouwbaarheid daarvan, maar over de Stromer. Ik zou gewoon niet tevreden zijn met een fiets waar ik met allerlei issues mee naar de dealer moet. Ik begreep inderdaad niet dat een groot deel van die issues geen mobiliteitsprobleem opleverden, dat maakt natuurlijk wel verschil.
Het zou toch mooi zijn als er SP waren zonder dit soort opstart-problemen. De RM hebben dat minder, zo lijkt het. En ik ben benieuwd hoe dat met de Ellio gaat, volledig nieuwe techniek, dus gevoelig voor opstartproblemen wellicht? Afwachten.