Ik ben verkocht...

kvds
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2017, 21:02

Het is uiteindelijk de ST1X geworden. In oranje kleur met 983watt batterij. ben benieuwd, nog weekje wachten op de fiets waarschijnlijk! Mooie karting gekregen..uiteindelijk 4.690 euro betaald op black Friday!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gefeliciteerd, dat is inderdaad een hele goeie prijs!
Een half jaar geleden had je voor die combinatie waarschijnlijk nog zo'n 6000 euro betaald.

Succes met wachten op de levering :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Kvds, mooie prijs voor een mooie fiets. De oranje ST1x is mijn favoriet. Veel fietsplezier gewenst.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

Als starter van dit topic had ik vandaag ook "prijs"! Na 15 km fietsen (en bij stevig remmen) 2 verschillende foutmeldingen. Het licht ging (letterlijk) even uit bij de ST1x en fiets weigerde enkele seconden nog te ondersteunen. Daarna alles weer terug 'normaal' en nog wat verder kunnen fietsen. Na enkele kilometers weer hetzelfde... Batterij eruit gehaald, even gewacht en weer proberen op te starten. Geen oplossing, boostfunctie ging even tot je weer aan de remmen kwam en dan viel alle ondersteuning weer weg. Voorlicht deed dan al niets meer.
Vanmiddag via Belgische omniumverzekering (verzekering Callant) de "pechverhelping" gebeld. Door het slechte weer zei de vriendelijke dame aan de telefoon dat er een wachttijd was van 3 uur :shock:
Gelukkig was ik ondertussen al op werk want drie uur wachten in de gietende regen langs de kant van de weg is wat van het goede te veel. Gelukkig na 20 minuten al sms-bericht dat de takelwagen al onderweg was. Even later stond de hulp al op de parking. Fiets ingeladen en naar dealer gebracht. Onmiddellijk fouten laten uitlezen. Kunnen meerdere oorzaken zijn, fiets dus achtergelaten bij dealer en thuis afgezet door pechdienst.
Wordt vervolgd...
stromerST1X
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 nov 2017, 19:19

Komt door de regen (de controlerfiches zijn geoxideerd)
heb het ook al gehad.

grtjs
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

Hoe hebben ze dit bij je opgelost?

Groetjes,
ST1x-er
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

Ondertussen krijgt mijn fiets nieuwe motor, nieuwe sensor (de 3de al :oops: ) en compleet nieuwe verlichting! Controller blijkt niet het probleem geweest te zijn. Fingers crossed...
Gebruikersavatar
RHJ
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Merk SP: Stromer ST5

Ai, dat zijn wel veel vervangende onderdelen....
In de Formule 1 levert zoveel (motor-)onderdelen wisselen een hoop strafplaatsen op :geek:
+STROMER- ST5
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

RHJ schreef: 29 nov 2017, 22:20 Ai, dat zijn wel veel vervangende onderdelen....
In de Formule 1 levert zoveel (motor-)onderdelen wisselen een hoop strafplaatsen op :geek:
Hier krijgt de ST1x nog geen strafplaatsen maar veroorzaakt wel wat ... frustratie :bu:
ST1x-er
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 mei 2017, 16:09

En we rijden weer :ay
Op advies van Stromer nieuw achterwiel met nieuwe motor, nieuwe sensor en compleet nieuwe verlichting (voor en achter) gemonteerd door de dealer. 't Mag wat kosten die service van Stromer :ck: Garantie wordt dus wel keihard waargemaakt :cool2:
Me (terug) happy!
Plaats reactie