Rammel Nieuwe St1X

Jankam
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2019, 11:29

Ik heb mijn ST1x nu 2 maanden. Na 3 dagen is het boutje losgekomen dat het achterspatbord tegen het frame houdt. Eerst een paar dagen rammelen en dan volledig los. Pas toen had ik door wat er al die tijd gerammeld had. Het boutje zit verborgen onder een rubberen afdekkapje dus je moet dat eraf halen om eraan te kunnen.
canonsvogel
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:39
Merk SP: Stromer st1x
Km-stand: 1000

Hallo,
Bedankt voor de reacties.

Als ik op het voorspatbord sla, hoor ik een getik.
Ik heb de bovenste en onderste kap verwijderd waarna ik met een veter er doorheen ben gaan trekken. Echter viel er niks uit en heeft het dus geen effect gehad.
canonsvogel
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:39
Merk SP: Stromer st1x
Km-stand: 1000

Ik heb zitten luisteren en tikken. Het geluid likt bij het gedeelte van de montage aan de achterkant te komen. Waar die twee stangen zitten. Ik heb al met meerdere touwtjes en luidsprekersnoer en weet ik allemaal wat geprobeerd maar ik krijg het rammeltje niet weg. Het lijkt alsof de popnagel nog wel vast zit maar alsnog rammelt. Of het zijn de twee stangen die rammelen maar dat lijkt me sterk aangezien ik zal al aangedraaid heb.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Met vriendelijke groet,
canonsvogel
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

canonsvogel schreef: 30 okt 2019, 14:10 Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Klusje voor je FM ... melden en afspreken.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
canonsvogel
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:39
Merk SP: Stromer st1x
Km-stand: 1000

Hallo,
De fietsenmaker zit op een behoorlijke afstand. Dit is onhandig voor mij aangezien ik niet de tijd heb om daar helemaal geen te gaan. Daarom probeer ik het eerst zelf op te lossen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Na een kilometer of 1500km moet je er toch langs voor de eerste controlebeurt, want het is een nieuwe fiets. Ik zou het dan laten meepakken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie