Verkopen ST1X met 1000wh batterij

Plaats reactie
Gebruikersavatar
iMart
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2017, 12:30

Met pijn in het hart moet ik vertellen dat ik mijn ST1X met 1000wh batterij ga verkopen. Ik heb te vaak afspraken elders waardoor ik niet op de SP naar kantoor kan. De 55km enkele reis is daarnaast ook best een opgaven gebleken en dan gaat mijn werkgever ook nog verhuizen waardoor de reisafstand 76km wordt:-(.

Met marktplaats heb ik vervelende ervaringen dus vandaar mijn vraag of jullie tips hebben waar/hoe ik mijn SP het beste kan verkopen?

Thanks!
AirMart.One - ST1 X SPORT Charcoal 983 Wh 2x55 ww - Blinker + laser.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Heb je het er als eens met je FM over gehad ? Mogelijk kan je je fiets via hem verkopen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

En je kan hem hier aanbieden in 't juiste forumonderdeel, maar dan zou ik wel je woonplaats vermelden.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22826
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

iMart schreef: 07 sep 2019, 09:36 Met marktplaats heb ik vervelende ervaringen dus vandaar mijn vraag of jullie tips hebben waar/hoe ik mijn SP het beste kan verkopen?
Hier op het forum en in diverse FB groepen is een optie. Maar het blijft online verkoop, met online publiek en dat publiek is niet altijd even prettig in de omgang. Het verkleinen van je publiek naar een gerichte doelgroep zorgt wel voor minder gedoe.

Over je vervelende ervaringen met MP: 75% van de MP-mensen zijn 75% ronduit onbeschoft. Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en bieden belachelijk laag, ze tonen interesse (maken soms zelfs een afspraak met je) en laten daarna niks meer van zich horen en er zitten criminelen tussen.

Mijn advies: netjes iedereen beantwoorden en als het tot niks leidt of een eindeloze conversatie wordt: negeren en van je af laten glijden. Mocht je bang zijn voor een crimineel - wat ik me goed kan voorstellen met een dure Stromer - dan afspreken op een openbare plek en neem iemand mee.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
iMart
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2017, 12:30

Dank voor jullie berichten. Ik heb zojuist op de juiste plek mijn fiets TK gezet. Foto’s plaatsen lukt mij alleen niet maar mogelijk werkt dat niet op een iPhone.
AirMart.One - ST1 X SPORT Charcoal 983 Wh 2x55 ww - Blinker + laser.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22826
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zou gewoon moeten werken, maar als het niet lukt stuur ze dan maar naar mij (info at stromer forum punt nl), dan zet ik ze erop voor je.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie