We hebben een oplossing !
Ik heb "de zaak Codagex" aangekaart bij All4Bikes, een Belgische webshop waar ik al een aantal spulletjes bestelde en waar ik op alle vlakken enkel positieve ervaringen mee heb.
Mijn mailtje werd binnen het half uur beantwoord: er moesten nog een aantal kettingbladen online worden gezet, ik ging later verder geïnformeerd worden ... ondertussen kwam er een tweede mailtje met de melding dat de gezochte FSA kettingbladen ondertussen online staan én bestelbaar zijn aan € 36,50 per stuk.
Rechtstreeks linkje : https://all4bikes.be/shop/nl/waiting-fo ... 15540.html
Kleine opmerking nog : de mensen van All4Bikes zetten vandaag vanaf 14u00 de voorraad van de producten bij de leveranciers op 0 ivm hun verlof ... bestellingen tot en met dinsdag 2 juli 14u00 worden nog volledig behandeld en verzonden, ze zijn ginds terug volledig operationeel vanaf 23 juli, zie ook de homepage van All4bikes.
Voortandwiel st1x
-
- Veteraan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
- Locatie: Gouda
- Merk SP: Klever N Rogue
- Km-stand: 7000
Nou, bijna geen tijdsdruk hoor
Maar gelijk besteld. 7 euro verzendkosten er nog bij, maar dat blijft zeer veel goedkoper dan mijn andere opties.
Wel vandaag nog eens langs geweest en was net van plan hier 2 FMs die ook aan FSA doen aan te schrijven voor informatie.
Begreep inmiddels al van 1 FM dat die niet echt te spreken was over Cogadex, dus het antwoord wat jij op de mail terug kreeg is wsl exemplarisch
En wederom dank voor je fantastische uitzoekwerk Golvas.
Maar gelijk besteld. 7 euro verzendkosten er nog bij, maar dat blijft zeer veel goedkoper dan mijn andere opties.
Wel vandaag nog eens langs geweest en was net van plan hier 2 FMs die ook aan FSA doen aan te schrijven voor informatie.
Begreep inmiddels al van 1 FM dat die niet echt te spreken was over Cogadex, dus het antwoord wat jij op de mail terug kreeg is wsl exemplarisch
En wederom dank voor je fantastische uitzoekwerk Golvas.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Van het antwoord dat ik van Codagex kreeg kan je moeilijk blij worden, zelfs een standaard "Met vriendelijke groet" kon er niet van af ...
Gelukkig dook er dan nog een (groot) lichtpuntje in de duisternis op.
No problem, graag gedaan hoor !
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Op Golvas kan je altijd rekenen .Bij deze ook direct besteld. Deze link kan ook naar het ST2 Forum!!
Even terzijde ,ben aan het testen hoelang ik nog kan rijden met ketting ,cassette en voorblad...heb er ondertussen meer dan 7000km opzitten .Steeds met twee kettingen gereden maar al snel ontdekt dat de rek vrij vlug komt...dus nu blijf ik doorrijden met een versleten ketting volgens de kettingmeter....Schakelen gaat perfect alles loopt gesmeerd...op naar de 8000KM
Even terzijde ,ben aan het testen hoelang ik nog kan rijden met ketting ,cassette en voorblad...heb er ondertussen meer dan 7000km opzitten .Steeds met twee kettingen gereden maar al snel ontdekt dat de rek vrij vlug komt...dus nu blijf ik doorrijden met een versleten ketting volgens de kettingmeter....Schakelen gaat perfect alles loopt gesmeerd...op naar de 8000KM
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
Gewoon zorgen dat je alles in huis hebt, vanaf het moment dat hij gaat doorslaan gelijk vervangen. Dat is mijn strategiejovdt schreef: ↑02 jul 2019, 13:56 Op Golvas kan je altijd rekenen .Bij deze ook direct besteld. Deze link kan ook naar het ST2 Forum!!
Even terzijde ,ben aan het testen hoelang ik nog kan rijden met ketting ,cassette en voorblad...heb er ondertussen meer dan 7000km opzitten .Steeds met twee kettingen gereden maar al snel ontdekt dat de rek vrij vlug komt...dus nu blijf ik doorrijden met een versleten ketting volgens de kettingmeter....Schakelen gaat perfect alles loopt gesmeerd...op naar de 8000KM
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
-
- Veteraan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
- Locatie: Gouda
- Merk SP: Klever N Rogue
- Km-stand: 7000
Vandaag ketting en cassette vervangen, ketting is 10000 km meegegaan. Volgens de metingen natuurlijk al grandioos versleten sinds langere tijd, maar hij sloeg nog steeds niet door en brak ook niet. Op 5000 km een keertje krans 11, 12 en 13 vervangen.
Voorblad is nu besteld en deze vervang ik zodra het binnen is (op 20.000 km)
Voorblad is nu besteld en deze vervang ik zodra het binnen is (op 20.000 km)
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
-
- Veteraan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
- Locatie: Gouda
- Merk SP: Klever N Rogue
- Km-stand: 7000
Inmiddels fiets ik al weer even rond met mijn nieuwe voorblad. Gaat tot nu toe prima, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit blad eigenlijk bedoelt is voor de St3 en 5.
Het verschil in blad tussen deze en de st1x/st2 is inner en outer montage.
Bij de St3 en 5 wordt het tandwiel aan de buitenzijde gemonteerd en bij de 2 en X aan de binnenzijde.
Nu heb ik het idee dat mijn tanden op het voorblad eigenlijk de verkeerde kant op staan.
Met de pijl de huidige draairichting aangegeven. Op de foto lastig te zien, maar volgens mij staan de tanden nu iets naar achter geheld t.o.v. de draairichting. Zou dat niet andersom moeten zijn?
En op deze foto nog het nummer van de originele chainring
Het verschil in blad tussen deze en de st1x/st2 is inner en outer montage.
Bij de St3 en 5 wordt het tandwiel aan de buitenzijde gemonteerd en bij de 2 en X aan de binnenzijde.
Nu heb ik het idee dat mijn tanden op het voorblad eigenlijk de verkeerde kant op staan.
Met de pijl de huidige draairichting aangegeven. Op de foto lastig te zien, maar volgens mij staan de tanden nu iets naar achter geheld t.o.v. de draairichting. Zou dat niet andersom moeten zijn?
En op deze foto nog het nummer van de originele chainring
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.