Review Stx1

Plaats reactie
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Voor wie het Duits in het pakket heeft gehad :D

http://www.computerbild.de/videos/cb-Vi ... 64180.html
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

*Present

Keurige video. Zeker voor mensen die in een kwartier tijd alle specs en mogelijkheden van de ST1 X willen kennen is het een bruikbaar verhaal. Echt mega-kritisch is de man niet, maar het enige punt van kritiek dát hij aanhaalt herken ik wel: bij zijn test-ST1 X is er iets op het spatbord gevallen thv het kenteken, en daarna liep het achterwiel tegen het spatbord aan.

Ook ik heb al een licht aanlopend achterwiel gehad, terwijl er bij mij helemaal niks op mijn fiets is gevallen. Er wordt alleen een Ortlieb tas aan mijn fiets gehangen die incl. inhoud een kilo of 7 weegt. Die bagagedrager leunt voor een deel op het achterspatbord. Ik heb het idee dat dat gewicht icm met wat hobbels in de weg ervoor gezorgd heeft dat het achterspatbord, waar ook de bekabeling van het achterlicht in is aangelegd, iets is gezakt en dan zit je dus meteen tegen het wiel aan. Het probleem was eenvoudig zelf te verhelpen, maar het zou niet moeten mogen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Volgens de presentator kun je het licht inschakelen met het knopje boven de min en plus... blijkbaar heeft hij eerst op de ST2 s gereden... :lol: :lol:
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Klopt helemaal hoor...zit ook op ST1x
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Plaats reactie