Motor tuning

Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Met mijn st1 heb ik hetzelfde. Vanmorgen met een zwakke wind tegen op de dijk max 41 op de omni, vaak minder. Hartslag 145. Vanmiddag op de dijk aan de noordzijde van de waal 44 tot 47 kilometer op de omni. Had ook wind mee. Ik doe wel aan motortuning. Mijn benen worden krachtiger en geven meer watt :bp:
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

[Edit: onderstaande post was mijn antwoord op een vraag. Maar die vraag is door de poster verwijderd..]

Informatie over motor tuning stond inderdaad eerder op de Stromer website, maar het is weg. Stromer heeft de opzet van de website en het FAQ-deel etc. (voor de zoveelste keer) gewijzigd, maar alles wat naar de website verwijst (waaronder de papieren handleiding én de handleiding in de OMNI app) niet mee veranderd.

Super-irritant...

Meer informatie/uitleg kun je nog wel vinden in een aantal topics op ons forum, waaronder:

viewtopic.php?f=8&t=1341&hilit=koppel+beweeglijkheid

Feitelijk komt het allemaal neer op: wat doen de instellingen in stand 2 met je vermogen, en wat doen die instellingen met de actieradius. In de OMNI app zit een aantal voorgeprogrammeerde instellingen waarbij dit vrij duidelijk visueel wordt weergegeven. Als je de instellingen wijzigt, zie je meteen de consequenties voor het vermogen en de actieradius.

Deze is b.v. voor rijden in de sneeuw

Screenshot_20191027-110735_Stromer OMNI.jpg
Screenshot_20191027-110735_Stromer OMNI.jpg (41.89 KiB) 3894 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie