instellen ST2 met app

Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Ik moet zeggen dat ik het ook niet heel erg duidelijk vind wat wat nou precies doet.
In de documentatie proberen ze het met een soort Jip en Janneke uitleg, maar ik geloof dat ik in dit geval beter gedij met wat grafieken, Nm, Ah en zo meer. :D
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De beweeglijkheid bepaalt de reactiesnelheid van de motorondersteuning. Met een hogere gevoeligheid anticipeert de motorondersteuning sneller op veranderende omstandigheden. Dus feitelijk wordt je Stromer "pittiger" met een hoger ingestelde beweeglijkheid.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
DaanDaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 mar 2019, 11:25
Locatie: Nederland
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Ik lees in de polisvoorwaarden van ENRA dat je fiets op slot moet staan en daarnaast het electronisch slot ingeschakeld moet zijn.
Hiervan zou een logging kunnen worden opgevraagd.

Iemand hier ervaringen mee?

En als ik het goed begrijp kan je dus na je fietstocht alleen het slotje op je OMNI aantikken en hoef je niet je OMNI uit te schakelen.

Na hoelang gaat het knipperende koplampje uit na het inschakelen van het elektronische slot?
🇳🇱 | 🚲 ST3 SPORT L | 2020 | 🔋 983 |
ZWART
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

DaanDaan schreef: 04 aug 2020, 11:21 Ik lees in de polisvoorwaarden van ENRA dat je fiets op slot moet staan en daarnaast het electronisch slot ingeschakeld moet zijn.
Hiervan zou een logging kunnen worden opgevraagd.

Iemand hier ervaringen mee?
Je leest niet wat er staat ... er staat dat :
de diefstaldekking van toepassing is als bij schade kan aangetoond worden dat de fiets voorzien en afgesloten was met een ART goedgekeurd slot (minimaal 2 sterren) en de originele sleutels van dit slot worden overlegd. Wanneer de fiets voorzien is van een ART goedgekeurde E-lock daan zal de laatste logfile overlegd moeten worden als bewijs voor het op slot staan van de fiets.
Een Stromer beschikt standaard niet over een ART goedgekeurde E-lock, het opvragen van logging van het electronisch slot is dus niet van toepassing.

Voorwaarden : https://www.enra.be/wp-content/uploads/ ... belgie.pdf
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
DaanDaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 mar 2019, 11:25
Locatie: Nederland
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Aha. Wel goed gelezen alleen wist niet dat die van de stromer niet goed gekeurd was. Vandaar.

Bedankt voor je antwoord.
🇳🇱 | 🚲 ST3 SPORT L | 2020 | 🔋 983 |
ZWART
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

DaanDaan schreef: 04 aug 2020, 20:05 wist niet dat die van de stromer niet goed gekeurd was
Hij moet eerst goed gekeurd worden voor hij niet goedgekeurd wordt ... :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie