Foutcode niet in service menu

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Ik kreeg vanochtend toen ik door de hevige hagelbui reed opeens foutmelding waarna geen ondersteuning meer. Ben toen zonder ondersteuning doorgefietst (nadat ik eerst keer batterij erin en eruit had gehaald zonder effect). Op mijn werk batterij eruit gehaald en geladen en gelukkig ‘s avonds deed ie t weer en teruggefietst.
Helaas kon ik de foutcode niet meer in het service menu vinden. Wist hij het geheugen als de batterij (te lang?) eruit is?
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromerfred schreef: 12 apr 2021, 21:35 Wist hij het geheugen als de batterij (te lang?) eruit is?
Nee.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je Stromer geen tijd heeft gehad om te synchroniseren met de Stromer Portal voordat je de accu eruit haalde. (Maar dat is puur giswerk, ik weet niet wat er precies 'op' de OMNI word opgeslagen, if anything at all.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
joost
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 dec 2017, 21:53
Locatie: Dordrecht
Merk SP: Stromer ST3

Ik heb het vermoeden dat de foutmelding na sync naar de Stromer server lokaal verwijderd wordt. Dit is tenminste wat ik tegenwoordig op mijn eigen fiets constateer. Ook een melding gehad tijdens het fietsen. Op bestemming wilde ik lezen waar het over ging maar het gele icoontje was al uit de bovenste balk.

Ook alle foutmeldingen die ik krijg als ik de lader op het frame aansluit zie ik niet terug in het service menu.
🇳🇱 Stromer ST3 2020 Deep Black 🚀
Bodyfloat
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Hoop in elk geval dat ie niet terugkomt. Ik had niet de tegenwoordigheid van geest in de keiharde hagelbui die foutcode snel op te schrijven.....
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Plaats reactie