ST1 X (2019) geen verbinding met OMNI App

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Er zijn helaas maar twee opties: wel je bike uitzetten en zien wat er gebeurt of terug naar Fietsenwinkel ermee.

Long shot is Stromer om ondersteuning vragen via de OMNI app. Maar kan zijn dat ze je terugverwijzen naar je dealer, want dit is hun taak.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Julian
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021, 16:20

Als terugkoppeling: gelukkig is het issue ondertussen opgelost. Ik heb Fietsenwinkel gevraagd wat te doen en zij spraken zelf uit dat ik de accu buiten de fiets volledig moest opladen en daarna terug moest plaatsen. Dat heeft het issue verholpen en nu lijkt alles het zowaar weer te doen.
Plaats reactie