Omni account problemen

Plaats reactie
renerijnbergen
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 feb 2020, 19:07
Locatie: bussum
Merk SP: Stern
Km-stand: 2650

Goedenavond,

We hebben 2 jaar geleden 2 stromer ST1 X gekocht bij Mango Mobility.
Mango Mobility haalde de fietsen even daarna uit het assortiment en daar stonden we dan zonder dealer.

Beide fietsen waren gekoppeld aan 1 mail account, en eea is niet correct geconfigureerd waardoor de gegevens die in de omni app worden geregistreerd niet kloppen.

Weet iemand of ik beide fietsen aan een eigen account kan koppelen of kan dat alleen door een dealer gedaan worden ?

Groet,
Rene Rijnbergen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat kan alleen gedaan worden door de Stromer dealer waar de Stromers nu zijn ingeschreven. Of door Stromer zelf.

Als je nu geen Stromer dealer hebt en Mango kan jullie niet helpen, stuur Stromer dan even een hulpvraag hierover via de OMNI app.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
renerijnbergen
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 feb 2020, 19:07
Locatie: bussum
Merk SP: Stern
Km-stand: 2650

Dank voor de tip.
Mango was niet meer bereikbaar.
Ik stuur een mail naar Stromer dat in de App staat vermeld.

Groet,
Rene
Plaats reactie