aankoop nieuwe st2

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zijn heel andere fietsen, dus gewoon testen en kijken wat het beste bij jou past.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

17% korting op de ST2 ... da's niet mis, maar er zijn ook dealers die 15% korting geven op een ST3.

Mocht zo'n ST3 je ding zijn : deze is nagelnieuw en kost € 6000.

Testen is de boodschap ... geen enkele Stromer is probleemvrij, hou daar rekening mee !
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mgkes schreef: 14 apr 2020, 17:19 Tja, twijfel zelf nog tussen een verse :-)st1 bij een dealer bij de deur of de st2 die dus al een jaartje stilstaat....
Als de accu correct behandeld is en de dealer geeft de bike een net afleverbeurtje, dan maakt dat stil staan verder echt niks uit.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Golvas schreef: 14 apr 2020, 19:06 Testen is de boodschap ... geen enkele Stromer is probleemvrij, hou daar rekening mee !
Maar de een heeft wel veel meer problemen dan de ander....
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Klopt ... zij die geen problemen hebben lees en "hoor" je zelden op fora.

Ik heb dan zelf ook wel een account op het merkforum van mijn auto maar ondanks het feit dat ik nog geen enkel defect ben tegengekomen, dat hij me nog nooit in de steek heeft gelaten, dat ik van onderhoudsbeurt naar onderhoudsbeurt rij, dat ik (na bijna 9 jaar) nog altijd met de eerste uitlaat - batterij - remblokken - remschijven - usw. rij ben ik daar ook nog niet gaan verkondigen hoe tevreden ik wel ben over mijn karreke ... dat zal met de tevreden Stromerrijders - want die gaan er zeer zeker ook zijn - niet anders zijn durf ik dan denken ... ;)

Maar anderzijds mag ik - ondanks de Stromersmile en het plezier dat ik eraan beleef - ook de realiteit niet uit oog verliezen : na minder dan twee jaar ben ik een spatbord (fout van de verkoper, dus staat los van de kwaliteit), een controller, een motorkabel, een wicket cable en (binnenkort) een nieuwe motor "verder" ... en dan denk ik (na > 30 jaar in de automotive te werken) : dit kan écht wel niet ... ik heb een tijdje terug een garantieverlenging afgesloten, maar als die mogelijkheid niet mocht bestaan dan was mijn Stromer nu al verkocht, zeker weten !
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik denk ook dat dat de reden was waarom tot nu toe veel eigenaren na ca. 2 jaar hun Stromer weer inruilden voor een recenter model. Kan best zijn dat Stromers - nu er verlengde garantie wordt aangeboden - wat langer in bezit van de eerste eigenaar blijven. Al is het redelijk idioot wat we moeten betalen voor een verlengde garantie om onze gemoedsrust af te kopen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Golvas schreef: 01 mei 2020, 20:02 Klopt ... zij die geen problemen hebben lees en "hoor" je zelden op fora.

Ik heb dan zelf ook wel een account op het merkforum van mijn auto maar ondanks het feit dat ik nog geen enkel defect ben tegengekomen, dat hij me nog nooit in de steek heeft gelaten, dat ik van onderhoudsbeurt naar onderhoudsbeurt rij, dat ik (na bijna 9 jaar) nog altijd met de eerste uitlaat - batterij - remblokken - remschijven - usw. rij ben ik daar ook nog niet gaan verkondigen hoe tevreden ik wel ben over mijn karreke ... dat zal met de tevreden Stromerrijders - want die gaan er zeer zeker ook zijn - niet anders zijn durf ik dan denken ... ;)

Maar anderzijds mag ik - ondanks de Stromersmile en het plezier dat ik eraan beleef - ook de realiteit niet uit oog verliezen : na minder dan twee jaar ben ik een spatbord (fout van de verkoper, dus staat los van de kwaliteit), een controller, een motorkabel, een wicket cable en (binnenkort) een nieuwe motor "verder" ... en dan denk ik (na > 30 jaar in de automotive te werken) : dit kan écht wel niet ... ik heb een tijdje terug een garantieverlenging afgesloten, maar als die mogelijkheid niet mocht bestaan dan was mijn Stromer nu al verkocht, zeker weten !
+1
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Plaats reactie