Ah ja, duidelijk. Die hebben we hier weleens vaker zien breken. Niet heel vaak, maar het komt voor.RUDIBOUCKENOOGHE schreef: ↑23 feb 2020, 13:58Er zit een metalen stangetje die ervoor zorgt dat de batterij naar buiten wordt geduwt als je uw sleutel verdraaid zonder dit stangetje gaat de deur niet meer open tenzij je er hard aan trekt.
Ik heb zelf ook een ST2 S (2017) en - in tegenstelling tot mijn ST1 X 2017 - heb ik er gelukkig nog nooit wat aan gehad.
Ik moet zeggen dat met name het vervangen van de OMNI, controller en nu de TMM-sensor mij wel zorgen baart. De rest, inclusief draadbreuk van sensorkabels e.d., lijkt me vooral het gevolg van stevig en intensief gebruik, al ben ik het roerend met je eens dat een Stromer dat gewoon allemaal moet kunnen hebben, en die kabeltjes zijn flinterdun.
Voor wat betreft al die loslatende boutjes e.d.: had niet mogelijk gebeuren als je FM ze bij elke onderhoudsbeurt naloopt en indien nodig voorziet van locktite. Met zoveel km's als jij maakt trilt er gegarandeerd weleens wat los anders.
Als ik het zo lees zijn de issues met jouw Stromer een combinatie van typische Stromer-kwaaltjes (dikke bummer), normale slijtage door intensief gebruik en wat mankementen die de FM had kunnen en moeten voorkomen.