Batterijfout na update?

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Of hij heeft last van een tobo dat blijft hangen ... :mrgreen:

't Zou alvast de eerste keer zijn dat Stromer 5 cijfers gebruikt voor de FW-versie ... de tijd zal het ons leren. ;)

Caje kan dit uiteraard perfect verduidelijken met een screentje uit de app :

Afbeelding
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Caje
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 dec 2019, 22:16

Hallo, Omni app geeft idd 4.2.2.2.
Als ik de fiets opstart zie ik op het omnischerm 4.2.2.2.1-xxxxxx waarbij de de x-en een boel alfabetische karakters zijn. Ik zal er eens een fotootje van nemen.
Stromer ST3 sport black xl - 983W / Cratoni Smartride black / Abus Bordo Granit 110cm / spatbordverlengers voor / Vaude aqua back / New Looxs Varo Racktime
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Vorige week werd een 210102 en een 210109 foutcode zichtbaar in de OMNI. Accu (een blauwtje) uit de fiets gehaald en teruggestoken, maar ik kreeg de fout niet uit de fiets. Een gang naar de FM was onontkoombaar.

Vooralsnog heeft de FM een nieuwe controler geplaatst en is de accu naar Stromer Zwitserland voor nader onderzoek. Gelukkig heb ik tijdelijk een vervangende accu meegekregen, zodat ik in de tussentijd lekker kan doorstromeren.

De foutmeldingen traden 3 weken na het aflopen van de fabrieksgarantie op. De extra afgesloten Cargarant verzekering dekt de schade aan de controler voor de volle 100%, op de accu zit een afschrijving (3de levensjaar) van 40%. Over 1-2 weken krijg ik teruggekoppeld of Stromer Zwitserland de accu heeft kunnen reanimeren of dat ze €800 van me willen hebben voor een nieuw blauwtje.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

Henry schreef: 20 apr 2021, 00:06 Vorige week werd een 210102 en een 210109 foutcode zichtbaar in de OMNI. Accu (een blauwtje) uit de fiets gehaald en teruggestoken, maar ik kreeg de fout niet uit de fiets. Een gang naar de FM was onontkoombaar.

Vooralsnog heeft de FM een nieuwe controler geplaatst en is de accu naar Stromer Zwitserland voor nader onderzoek. Gelukkig heb ik tijdelijk een vervangende accu meegekregen, zodat ik in de tussentijd lekker kan doorstromeren.

De foutmeldingen traden 3 weken na het aflopen van de fabrieksgarantie op. De extra afgesloten Cargarant verzekering dekt de schade aan de controler voor de volle 100%, op de accu zit een afschrijving (3de levensjaar) van 40%. Over 1-2 weken krijg ik teruggekoppeld of Stromer Zwitserland de accu heeft kunnen reanimeren of dat ze €800 van me willen hebben voor een nieuw blauwtje.
Toen mijn werd opgestuurd kwam het resultaat niet herstelbaar terug. Gelukkig heeft de Omnium de 100% betaald. :ay
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Henry schreef: 20 apr 2021, 00:06 of dat ze €800 van me willen hebben voor een nieuw blauwtje.
Hier kost dat blauwtje al aardig wat minder, met uiteraard rechtstreekse impact op jouw persoonlijk aandeel.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Want is idd de vraag of die nieuwe accu bij je dealer vandaan moeten of dat je m op andere wijze aanschaft. Maar ja, als ze spullen rete onbetrouwbaar zijn en je nieuwe blauwtje sneuvelt weer, hoe pakt de nieuwe garantieclaim dan weer uit
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Maakt weinig uit, tegen dat zover is is ie quasi 5 jaar oud en dan moet je hem al lang buiten getrapt hebben ... het mag een beetje kinky zijn, maar voor pure SM pas je toch ? :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mboelis schreef: 20 apr 2021, 19:56 Want is idd de vraag of die nieuwe accu bij je dealer vandaan moeten of dat je m op andere wijze aanschaft. Maar ja, als ze spullen rete onbetrouwbaar zijn en je nieuwe blauwtje sneuvelt weer, hoe pakt de nieuwe garantieclaim dan weer uit
Op dat nieuwe blauwtje heb je dan wel weer 2 jaar garantie :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie