Statistieken resetten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
piotr
Pro
Pro
Belarus
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 nov 2018, 10:58
Locatie: Annen, Drenthe

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend een gebruikte ST2 aangeschaft, een eind 2017 met slechts 1600km. De dealer die de fiets oorspronkelijk heeft geleverd, heeft het OMNI account op mijn email-adres gezet (Dank, Pedaleur in Doetinchem). Ik zou graag met schone statistieken beginnen. Is het mogelijk om deze waarden te resetten ?
Stromer ST2, 814Wh, SP Connect, Osprey Sycnro, SQLab innerbarends, CatEye BM-45, Crane Bell Suzu mini, Shimano PDM-324, Kinect 2.1. GEEN Ortliebs.
W/W Annen - Groningen - Annen 43km/dag

ST1 2020, 983Wh.

Forum waarschuwing ontvangen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nee, kan niet.

En terecht, want als je de bike ooit weer zou doorverkopen moet de nieuwe eigenaar kunnen zien wat de bike werkelijk gelopen heeft. Het zou fijn zijn als Stromer de optie had om enkel de ODO meter te laten staan en de rest (gemiddelde snelheid e.d.) te resetten. Die optie is er nu helaas niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Er kan wel iets bij mijn collega zijn handmatig de km overgezet naar een nieuwe omni waarbij ze een typefout gemaakt hadden. Dus er kan wel iets handmatig aangepast worden door de dealer.

Die km's zijn overigens niet heel betrouwbaar scheelt toch wel wat met GPS en bij mij verdwijnen nog steeds km's die er nooit meer bij komen.
marco899
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2019, 15:20

Grappig,

Bijna mijn verhaal. Ik heb een ST2 mid 2017 gekocht met ruim 1000KM op de teller. Nou, achteraf kwam ik erachter dat deze al meer dan 7000km had gelopen en bij navraag bij de dealer kreeg ik het antwoord "Door een software update kan de teller nog wel eens gereset worden".
Bij een second opinion kon ik gelijk rekenen op een aardige waarde vermindering van de ST2, ketting, tandwielen en remblokken zijn aan vervanging toe en de akku heeft dus al wat meer laadcycli gehad. Al met al kan je hier niet op vertrouwen.
ST2 20" MY2017 814Wh
Plaats reactie