SUI FW laatste versie

Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Maar ook als je "iets" verder weg zit dat je altijd kunt rekenen op een snelle en adequate reactie.
KLOPT HELEMAAL !! (weet ik uit eigen ervaring vanuit Almere )
Niets ten nadele van de overig dealers maar ik ben ook erg blij met het feit hoe goed Dikkenberg
(Jos en Nelis ) het begrip service invulling geven :ay :ay :ay
Terecht wat mij betreft dat ze in de poll op no. 1 staan.
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Marco66
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 sep 2017, 16:44

Ik kreeg vorige week "nieuwe" SW dus vrolijk deze geinstalleerd.
Heb nu 3.0.25.4041 niet echt heel nieuw denk ik dan.
Met de installatie van de SW heb ik ook gelijk een issue, de stomer gaat niet meer uit.
Na een rit zet ik de fiets uit, mar na enkele seconde gaat hij vanzelf weer aan.
Even de accu los helpt om hem wel uit te krijgen, maar dat lijkt mij toch niet echt de bedoeling
Maar even langs de dealer, nog meer mensen met dit euvel?
mhoutman

Mijn laatste FW versie was 3.0.454.768 (november 2016) :cool2:

Vandaag een update binnen, stat die na een succesvolle update nog steeds op 3.0.454.768 :geek:
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

Vanochtend in contact getreden met Stromer in Zwitserland, de update 3.4.1.4.........staat erop. :ay
Zojuist nog een ritje gemaakt en het voelt wel een stuk minder nerveus lijkt het wel.
In de Stromer app is nu ook de temperatuur zichtbaar tijdens het laden :geek:

Hopelijk is ook de status op afstand op te vragen als de fiets meer dan 5 dagen gelockt staat,
be continued :D

Meer kan ik nog niet ontdekken :bi
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
mhoutman

TIP voor degen(n) die snel geholpen willen worden: bel gewoon met Stromer zelf: +41 31 848 23 00

Daar zitten bij de support afdeling mensen als Martijn ter Hart of David Lettieri die je razendsnel aan info, FW updates etc. helpen.

Ik kreeg gisteren FW 3.4.1.4 gepusht en vandaag een nieuwe TNT versie.

Fijn weekend :)
Lomito

Sommige berichten vragen om een Sticky, een need-to-know hoekje, praktische informatie voor praktische mensen... Deze hierboven kan van mij in Bold, Italic en Underlined als eerste opgeslagen worden.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Deze contactgegevens staan ook op de Stromer website ;) :

https://www.stromerbike.com/nl_NL/unter ... ntakt.html
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

aanvullend: kies in het spraakmenu voor technical support en engelstalig dan krijg je een NL medewerker van Stromer aan de lijn.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Is het bekend hoe lang het duurt voordat iedereen de (laatste) update ontvangt/heeft ontvangen ?
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nope. Dus als je niet wit wachten: dealer bellen en vragen of ze de update door Stromer naar je fiets willen laten pushen. (Dat wordt dan wel maandag, want op zaterdag werkt Stromer niet.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie