Stromer verstuurt de firmware updates in batches. Dit om te voorkomen dat ineens de hele Stromer community stil staat, mocht de nieuwe firmware onverhoopt toch problemen geven (dit wordt wel eerst getest bij een groep "friendly users").dvdk schreef: ↑15 nov 2017, 20:37 Mij blijft onduidelijk met welk ritme worden de updates verstuurd ? Ik fiets iedere dag meer dan 2 uur. Het kan toch niet dat iedereen een e-mail naar Stromer moet sturen voor een update te ontvangen ?
Meer dan één maand geleden heb ik mijn dealer, per mail, hierover aangesproken. Echter nooit een reactie ontvangen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaker niet dan wel hoor dat mensen de firmware automatisch binnen hebben gekregen. Een notificatiesysteem zou inderdaad een stuk beter zijn, Stromer heeft immers al onze e-mail adressen, want het e-mail adres is nodig om de Stromer aan de OMNI App te koppelen.
Tot die tijd geldt voor mij dat ik het toevallig ergens hoor of lees als er een nieuwe update is. Ik ga daarvoor echt niet elke dag op de Stromer website kijken.
Als je een maand geleden de firmware update aan je dealer hebt gevraagd, dan zou ik nu vooral boos zijn op je dealer. Het aanvragen van een firmware update bij Stromer is voor de dealer echt binnen twee minuten gebeurd en jij hoeft er niet eens fysiek met je Stromer voor langs te komen. Bel of mail Stromer anders even (gegevens staan op de Stromer site) voor de update en geef daarbij aan dat je dit doet omdat je dealer niet reageert. Dan heb je 'm zo binnen.