Omni verbinding

chriST2
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2019, 08:33

heb hetzelfde probleem.Wanneer fiets op slot is ,geen communicatie meer,ook al heb ik 4g op mijn phone.Zolang hij gelocked is,nooit meer traceerbaar.Mooie antidiefstal.Dat is van het minste.Al 2 controlers gehad,accu soms niet geladen,2 uur wachten tot ik kan vertrekken,speling op balhoofd,bagagerek afgescheurd en dan zwijg ik over de ergonomische bouw.Swiss made by an Italian.Mooi,snel en zeer fragile.Zijn geld niet waard(ST2van 2019,8200km) :aq :dwarf: :bu:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

chriST2 schreef: 27 feb 2020, 10:19 heb hetzelfde probleem.Wanneer fiets op slot is ,geen communicatie meer,ook al heb ik 4g op mijn phone.Zolang hij gelocked is,nooit meer traceerbaar.Mooie antidiefstal.
Hoort niet, tenminste niet als je bike én je telefoon zich binnen bereik van een mobiel netwerk bevinden. Wat zegt de dealer hierover?
chriST2 schreef: 27 feb 2020, 10:19 accu soms niet geladen,2 uur wachten tot ik kan vertrekken
Het gebeurt inderdaad weleens dat een lader niet aanslaat. Heel irritant. Ik blijf er daarom altijd even een paar seconden bij wachten. Als ik aan de ledjes zie dat hij aan is, dan pas loop ik erbij weg.
chriST2 schreef: 27 feb 2020, 10:19 speling op balhoofd
Is normaal na een x aantal km's en kan eenvoudig door je FM worden opgeslost.
chriST2 schreef: 27 feb 2020, 10:19 bagagerek afgescheurd
Het aantal meldingen op het Stromer Forum van kapotte dragers is na bijna 3 jaar op één hand te tellen (en dan hou ik nog vingers over ook). Hoe en met hoeveel kg heb je de drager beladen?
chriST2 schreef: 27 feb 2020, 10:19 en dan zwijg ik over de ergonomische bouw
Ergonomie is persoonlijk. Een miskoop op dat vlak kun je moeilijk Stomer verwijten. Heb je geen testritten gemaakt voordat je 'm kocht, zodat je zeker wist dat je er goed op zat?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Veronikkie
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2020, 11:48

Heb je al geprobeerd om de OMNI app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten? (Dus niet dicht/wegklikken, maar echt afsluiten.)


Heb sinds vandaag problemen met de OMNI.. maakt totaal geen verbinding niet meer :bu: ! ik heb de batterij er al eens uitgehaald; de APP afgesloten, maar hij geeft niks meer... Als je de APP helemaal weghaalt en opnieuw installeert, ben je dan al je gegevens kwijt ? en gaat het helpen om dit euvel van de baan te helpen... ? wat is jullie advies ?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Veronikkie schreef: 27 apr 2020, 14:20 Als je de APP helemaal weghaalt en opnieuw installeert, ben je dan al je gegevens kwijt ?
Nope, staat allemaal bij Stromer op de server, dus geen probleem om de app eraf te halen en opnieuw te installeren.

Heeft je Stromer wel bereik?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Veronikkie
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2020, 11:48

Stromeur schreef: 27 apr 2020, 23:23
Veronikkie schreef: 27 apr 2020, 14:20 Als je de APP helemaal weghaalt en opnieuw installeert, ben je dan al je gegevens kwijt ?
Nope, staat allemaal bij Stromer op de server, dus geen probleem om de app eraf te halen en opnieuw te installeren.

Heeft je Stromer wel bereik?
Sorry voor mijn late reactie... ik had ook contact opgenomen met "Stromer" zelf, ook zij hadden mij de garantie gegeven dat je de APP opnieuw kon installeren. Maar verwezen mij wel naar de FM. De Stromer had nog steeds bereik, dus ik begreep er niks van. Bij aankomst thuis, heb alles nog eens nagekeken en bleek alles opnieuw te werken... :bh: .. eind goed al goed, want intussen blijft alles goed functioneren... Technologie ?... tsjaaaa :shock:
Plaats reactie