Omni verbinding
heb hetzelfde probleem.Wanneer fiets op slot is ,geen communicatie meer,ook al heb ik 4g op mijn phone.Zolang hij gelocked is,nooit meer traceerbaar.Mooie antidiefstal.Dat is van het minste.Al 2 controlers gehad,accu soms niet geladen,2 uur wachten tot ik kan vertrekken,speling op balhoofd,bagagerek afgescheurd en dan zwijg ik over de ergonomische bouw.Swiss made by an Italian.Mooi,snel en zeer fragile.Zijn geld niet waard(ST2van 2019,8200km)
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23015
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Hoort niet, tenminste niet als je bike én je telefoon zich binnen bereik van een mobiel netwerk bevinden. Wat zegt de dealer hierover?
Het gebeurt inderdaad weleens dat een lader niet aanslaat. Heel irritant. Ik blijf er daarom altijd even een paar seconden bij wachten. Als ik aan de ledjes zie dat hij aan is, dan pas loop ik erbij weg.
Is normaal na een x aantal km's en kan eenvoudig door je FM worden opgeslost.
Het aantal meldingen op het Stromer Forum van kapotte dragers is na bijna 3 jaar op één hand te tellen (en dan hou ik nog vingers over ook). Hoe en met hoeveel kg heb je de drager beladen?
Ergonomie is persoonlijk. Een miskoop op dat vlak kun je moeilijk Stomer verwijten. Heb je geen testritten gemaakt voordat je 'm kocht, zodat je zeker wist dat je er goed op zat?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Veronikkie
- Runner-up
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 24 mar 2020, 11:48
Heb je al geprobeerd om de OMNI app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten? (Dus niet dicht/wegklikken, maar echt afsluiten.)
Heb sinds vandaag problemen met de OMNI.. maakt totaal geen verbinding niet meer ! ik heb de batterij er al eens uitgehaald; de APP afgesloten, maar hij geeft niks meer... Als je de APP helemaal weghaalt en opnieuw installeert, ben je dan al je gegevens kwijt ? en gaat het helpen om dit euvel van de baan te helpen... ? wat is jullie advies ?
Heb sinds vandaag problemen met de OMNI.. maakt totaal geen verbinding niet meer ! ik heb de batterij er al eens uitgehaald; de APP afgesloten, maar hij geeft niks meer... Als je de APP helemaal weghaalt en opnieuw installeert, ben je dan al je gegevens kwijt ? en gaat het helpen om dit euvel van de baan te helpen... ? wat is jullie advies ?
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23015
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Nope, staat allemaal bij Stromer op de server, dus geen probleem om de app eraf te halen en opnieuw te installeren.Veronikkie schreef: ↑27 apr 2020, 14:20 Als je de APP helemaal weghaalt en opnieuw installeert, ben je dan al je gegevens kwijt ?
Heeft je Stromer wel bereik?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Veronikkie
- Runner-up
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 24 mar 2020, 11:48
Sorry voor mijn late reactie... ik had ook contact opgenomen met "Stromer" zelf, ook zij hadden mij de garantie gegeven dat je de APP opnieuw kon installeren. Maar verwezen mij wel naar de FM. De Stromer had nog steeds bereik, dus ik begreep er niks van. Bij aankomst thuis, heb alles nog eens nagekeken en bleek alles opnieuw te werken... .. eind goed al goed, want intussen blijft alles goed functioneren... Technologie ?... tsjaaaaStromeur schreef: ↑27 apr 2020, 23:23Nope, staat allemaal bij Stromer op de server, dus geen probleem om de app eraf te halen en opnieuw te installeren.Veronikkie schreef: ↑27 apr 2020, 14:20 Als je de APP helemaal weghaalt en opnieuw installeert, ben je dan al je gegevens kwijt ?
Heeft je Stromer wel bereik?