zonet een ST1X in reservatie gezet, aftellen nu!

Dacht eerst om de 814mw te nemen, WW is 15k enkel, 814mw kan dus zeker voldoen.
Maar voor grotere tourtjes, eenmaal je het Stomer virus te pakken hebt,... en ik houd ook de latere doorverkoopwaarde voor ogen. Vanuit dat standpunt lijkt de grootste batterij ook een troef dacht ik.
Voor de finale opstelling kijk ik heel graag nog even naar jullie ervaring en advies voor volgende elementen:
- zadelvering: in Belgie een must of nice to have? (Het zou dan de Kinekt 2.1 Seatpost worden)
- handvaten: ik heb erg genoten van de R&M handvaten die lekker dik en ondersteunend zijn, die van de ST1X voelden mij minder comfortable aan. Jullie ervaring en of advies voor deze optie? Hebben jullie ook al handvaten aangepast? En zo ja welke? Ergon GP1?
- spatbordverlenger: er moet een reden zijn dat dit er is, dus de moeite voor de aankomende rainy days?
- spiegel: ik zie vaak posts hier en speedbikes met een spiegel, maar ik zie niet in hoe dat nuttig is als je iedereen voorbijsteekt? Must of niet, waarin zit de veiligheid?
- zichtbaarheid: is het nog nodig om de ST1X uit te rusten met extra reflectors of zo?
- winglights: iemand?

Als ik iets over het hoofd zie, laat me weten, heb sowieso al veel opgestoken op dit forum

dank je voor jullie tips!