OMNI-app verbindingsprobleem met stromer
Ik ben benieuwd of er meer klachten zijn over de gebrekkige verbinding tussen omni-app op de telefoon met de stromer. Ik heb een nieuwe omni display gemonteerd gekregen na een lichte schade op de oude display. Ik ben netjes ingelogd en heb zelfs bluetooth verbinding, maar verbinding maken met de app lukt vaker niet niet dan wel.
Het probleem zal uiteraard aan mij liggen of met mijn situatie te maken hebben, maar ik heb heel vaak geen contact tussen de Stromer-App en de OMNI, waardoor ik het maar heb opgegeven. Als ik op dit moment iets verbeterd zou willen hebben, dan is het wel het contact tussen OMNI en mijn telefoon.
Witte ST3 van maart 2019
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Ik krijg alleen verbinding als ik bereik heb. Ik woon in een buitengebied, en binnenshuis kan ik mijn Stromer eigenlijk nooit via de app benaderen. Zodra ik de bike in de tuin zet gaat het goed.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ik heb ook verbindingsproblemen. Wat ik me dan afvraag. Als je je fiets blokkeert visje mobiel en daarna problemen hebt met de verbinding. Kan ik hem dan nog wel deblokkeren? Want de pincode is op een of andere manier ook nog niet bij mijn fiets aangekomen. Wat doe ik verkeerd?
Andere gegevens zoals accupercentage en rit afstand zijn wel actueel.
Andere gegevens zoals accupercentage en rit afstand zijn wel actueel.
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
Nou, mijn pin-code is aangekomen bij mijn fiets en het is al een keer gelukt de fiets te blokkeren en deblokkeren. Maar eenmaal in de schuur dus niet. Vreemd.brommert schreef: ↑25 aug 2019, 17:10 Ik heb ook verbindingsproblemen. Wat ik me dan afvraag. Als je je fiets blokkeert visje mobiel en daarna problemen hebt met de verbinding. Kan ik hem dan nog wel deblokkeren? Want de pincode is op een of andere manier ook nog niet bij mijn fiets aangekomen. Wat doe ik verkeerd?
Andere gegevens zoals accupercentage en rit afstand zijn wel actueel.
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
-
- Pro
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 08 feb 2019, 14:39
- Locatie: Nieuw-Vennep
herkenbaar issue.
Ik gebruik de app om die reden eigenlijk ook niet.
Wel jammer.
Ik gebruik de app om die reden eigenlijk ook niet.
Wel jammer.
ST2 Sport 2018, 22", 983 kWh, matt zwart + Schwalbe Big Ben + Kinekt 2.1 + van Zijp 100mm spatbordverlenger + Ortlieb back-roller plus set granite black.
33 km enkel woon-werk
33 km enkel woon-werk