OMNI-app verbindingsprobleem met stromer

André
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jan 2019, 13:17

Ik ben benieuwd of er meer klachten zijn over de gebrekkige verbinding tussen omni-app op de telefoon met de stromer. Ik heb een nieuwe omni display gemonteerd gekregen na een lichte schade op de oude display. Ik ben netjes ingelogd en heb zelfs bluetooth verbinding, maar verbinding maken met de app lukt vaker niet niet dan wel.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Het probleem zal uiteraard aan mij liggen of met mijn situatie te maken hebben, maar ik heb heel vaak geen contact tussen de Stromer-App en de OMNI, waardoor ik het maar heb opgegeven. Als ik op dit moment iets verbeterd zou willen hebben, dan is het wel het contact tussen OMNI en mijn telefoon.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Hier ook geregeld nada..Niet dat ik er van wakker lig..
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22833
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik krijg alleen verbinding als ik bereik heb. Ik woon in een buitengebied, en binnenshuis kan ik mijn Stromer eigenlijk nooit via de app benaderen. Zodra ik de bike in de tuin zet gaat het goed.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
carjan
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jul 2018, 12:10

Ik heb ook regelmatig geen verbinding met Stromer via de app.
SOms 5 dagen niet!!
Gebruikersavatar
brommert
Pro
Pro
South Africa
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 aug 2019, 09:38
Locatie: Noord-Brabant

Ik heb ook verbindingsproblemen. Wat ik me dan afvraag. Als je je fiets blokkeert visje mobiel en daarna problemen hebt met de verbinding. Kan ik hem dan nog wel deblokkeren? Want de pincode is op een of andere manier ook nog niet bij mijn fiets aangekomen. Wat doe ik verkeerd?
Andere gegevens zoals accupercentage en rit afstand zijn wel actueel.
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
Gebruikersavatar
brommert
Pro
Pro
South Africa
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 aug 2019, 09:38
Locatie: Noord-Brabant

brommert schreef: 25 aug 2019, 17:10 Ik heb ook verbindingsproblemen. Wat ik me dan afvraag. Als je je fiets blokkeert visje mobiel en daarna problemen hebt met de verbinding. Kan ik hem dan nog wel deblokkeren? Want de pincode is op een of andere manier ook nog niet bij mijn fiets aangekomen. Wat doe ik verkeerd?
Andere gegevens zoals accupercentage en rit afstand zijn wel actueel.
Nou, mijn pin-code is aangekomen bij mijn fiets en het is al een keer gelukt de fiets te blokkeren en deblokkeren. Maar eenmaal in de schuur dus niet. Vreemd.
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22833
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hoe gevoelig heb je de BT verbinding ingesteld?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Snelle Jelle
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2019, 14:39
Locatie: Nieuw-Vennep

herkenbaar issue.
Ik gebruik de app om die reden eigenlijk ook niet.

Wel jammer.
ST2 Sport 2018, 22", 983 kWh, matt zwart + Schwalbe Big Ben + Kinekt 2.1 + van Zijp 100mm spatbordverlenger + Ortlieb back-roller plus set granite black.
33 km enkel woon-werk
Gebruikersavatar
brommert
Pro
Pro
South Africa
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 aug 2019, 09:38
Locatie: Noord-Brabant

Stromeur schreef: 26 aug 2019, 21:27 Hoe gevoelig heb je de BT verbinding ingesteld?
maar die verbinding gaat toch via 3G?
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
Plaats reactie