Scheuren velg

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Henry schreef: 23 mei 2019, 10:22 Het wordt echt de hoogste tijd dat Stromer er echte concurrentie bij krijgt. Van Klever hadden we hoge verwachtingen, maar die heeft die hoge verwachtingen niet waar kunnen maken.
Amen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

FreddyH schreef: 23 mei 2019, 12:16
Henry schreef: 23 mei 2019, 10:22 Het wordt echt de hoogste tijd dat Stromer er echte concurrentie bij krijgt. Van Klever hadden we hoge verwachtingen, maar die heeft die hoge verwachtingen niet waar kunnen maken.
Amen.
Neen Freddy niet amen anders geef je de absolutie, en dit vind ik even te gemakkelijk voor dit probleem. :mrgreen:
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Henry schreef: 23 mei 2019, 10:22 Daniel1975 is voor mij een van de personen die consequent bij meldingen over mindere kwaliteit van componenten een kritische noot plaatst (ik vind dat trouwens ook, maar ben er mee opgehouden. Je kunt je afvragen wat erger is...). Kennelijk is Stromer van mening dat ze zich dit soort zaken nog steeds kan veroorloven. Sterker nog: het lijkt er op alsof ze de laatste tijd op zoek zijn naar goedkopere alternatieven en dus hun winstmarge aan het verhogen zijn, terwijl de meerkosten voor het gebruiken van kwalitatief goed materiaal beperkt zijn.

Het wordt echt de hoogste tijd dat Stromer er echte concurrentie bij krijgt. Van Klever hadden we hoge verwachtingen, maar die heeft die hoge verwachtingen niet waar kunnen maken.
Ik ga ook nog binnenkort een rustig, overwogen bericht sturen naar Stromer. Niet de illusie dat ik als individue ook maar iets invloed kan uitoefenen, maar ik hoop dat ik niet de enige ben die dit doet.
Die fiets is fantastisch, zonder enige twijfel. Maar er omheen hangt voor mij ook een gevoel van ongenoegen over sommige keuzes. Als Stromer geen tegengeluid krijgt denken ze misschien nog dat we het niet erg vinden ;)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Altijd doen. Er zijn er al meer die contact hebben gehad met de CEO, hij staat ervoor open.

Ik zou het in je brief wel bij de feiten houden. Nu al jengelen over Alex velgen terwijl de stand Alex vs DT pas 2-1 is, zoiets zou ik eerder uiten als een punt van zorg dan een "zie je nou wel, niks deugt!". (Ik heb namelijk de indruk dat je momenteel een beetje op dat laatste spoor zit. Dat staat je vrij, maar zo ga je nergens komen bij Stromer. Dan kruipen ze meteen hun Ivoren Toren in en trekken de brug omhoog. Dan kun je beter mikken met lader, Roxim-gat, lekbestendigheid ST3/ST5 winterbanden, design van de Wren yadayada.)

We kunnen ook gezellig naar Eurobike. Daar heb ik in 2017 enkele uren tegen ze aan mogen kleppen over alles wat "de community" bezig houdt, en ze hadden absoluut interesse.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Enkele uren Stromeur? Wat een zalige uitdrukking ook: tegen ze aan kleppen.

Ik deel de bezorgdheid van daniel. Ze zijn wel extreem gierig bij Stromer. Althans die indruk krijg ik. Bijvoorbeeld ook in de manier van onderdelen verzenden: eerst moet elk gaat je van de bestelwagen gevuld zijn voor ze versturen.

Ik zie een reisje naar eurobike wel zitten met een stromer forum delegatie!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

allesstroomt schreef: 23 mei 2019, 21:49 Enkele uren Stromeur?
Zeker! Was ontzettend leuk, gesproken met de Salesmanager en Technische man van Stromer Benelux en een Marketing Manager uit Zwitserland.

Ik heb destijds voorafgaand aan mijn bezoek een forumtopic geopend. Dat topic ben ik gestart met een samenvatting van de zaken/issues/wensen die ik zelf uit het forum had gedestilleerd en iedereen mocht aanvullen. Vanaf Eurobike heb ik meteen 's avonds verslag gedaan. Natuurlijk heb ik ook de nieuwe Stromers (destijds de ST5 en ST2 Ltd RAW) gefotografeerd, maar ook op verzoek van forumleden andere leuke stands bezocht, met importeurs gesproken en producten getest en gefotografeerd, zoals die van van Cratoni, Abus, Ortlieb, Tex-lock, en ga zo maar door.

Met een forum-delegatie naar Eurobike is sowieso gezellig. Zolang het niet de bedoeling heeft om mensen van Stromer bloot te stellen aan een eindeloze klaagzang, maar de tijd wordt gebruikt om opbouwend in gesprek te gaan, te netwerken en ideeën met Stromer uit te wisselen over hun visie en onze wensen voor de toekomst etc. ben ik van de partij! (Mits budget en agenda het toelaten.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Stromeur schreef: 23 mei 2019, 21:13 We kunnen ook gezellig naar Eurobike.
Ben je van plan te gaan? Is dat dan ook een goed moment om ons wensenlijstje op te poetsen en te overhandigen? Misschien combineren met het lijstje kwaliteitsissues? Dan heb je ook iets op papier. We hebben nog tot september, dus nog tijd genoeg om alles netjes te verzamelen. Wil ik wel een poging toe doen.
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lijkt me ook leuk, zou mijn eerste fiets beurs worden. Ben benieuwd wat de verschillende fabrikanten met mijn lengte kunnen...

Maar is wel afhankelijk van timing en kosten.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

pvg schreef: 23 mei 2019, 22:21 Ben je van plan te gaan? Is dat dan ook een goed moment om ons wensenlijstje op te poetsen en te overhandigen? Misschien combineren met het lijstje kwaliteitsissues? Dan heb je ook iets op papier. We hebben nog tot september, dus nog tijd genoeg om alles netjes te verzamelen. Wil ik wel een poging toe doen.
Vorige keer heb ik inderdaad ook alles op papier gezet (zie boven, onze posts kruisten) en de mensen van Stromer wilden ook serieus alles weten wat daarop stond.

Maar ik ga geen drie van de drie uur inzetten om Stromer een opsomming te geven van kwaliteits-issues, want a: zo onderhoud ik geen contacten, b: Stromer weet het zelf ook donders goed en c: dan nemen ze de keer erna niet meer zo uitgebreid de tijd voor me. Het blijft een beetje geven en nemen, zo werkt het bij mij ook.

Dat neemt niet weg dat ik Stromer zeker ook het vuur aan de schenen zal leggen over bepaalde zaken die écht niet kunnen.

Maar ik moet even zien of ik tijd en budget kan vinden voor Eurobike dit jaar.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 23 mei 2019, 22:24 Lijkt me ook leuk, zou mijn eerste fiets beurs worden.
Heb je meteen de grootste fietsbeurs van Europa te pakken. Geloof me: je weet NIET wat je meemaakt. Je moet er echt met een plan heen gaan, want het is redelijk overdonderend.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie