Probleem ST2

Plaats reactie
Pemarten
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 dec 2018, 23:04

Goeiemorgen!

Deze ochtend reed ik naar het werk met mijn ST2, 2018, aangekocht eind januari, 553 km op de teller...
Na een tweetal kilometer merkte ik op dat mijn fiets autonoom begon te rijden. Het is te zeggen, zelf als ik de benen stil hield versnelde de fiets vanzelf ( tot een constant van 47km/ uur ) ... Gezien dat niet normaal was ben ik gestopt en heb ik, omdat ik anders niet direct een oplossing zag, de fiets volledig uit gelegd. Gevolg, hierna was er geen batterij ondersteuning meer. Na even op eigen kracht gereden te hebben ( <1km ) zette ik de fiets terug uit. Hierna voelde ik terug de kracht van de batterij tot op het gegeven moment dat ik iets verderop 2 eenden zag zitten op het fietspad en ik hiervoor claxonneerde. Gevolg, hierna niets meer qua ondersteuning...

Heel vreemde situatie dus! Ik bel meteen naar de FM als deze open gaat doch zijn er die reeds hetzelfde meegemaakt hebben? (Los van de eenden ).

HELP AUB !
mrstrom

Volgens mij zijn er meer topics met deze issue. Dacht dat je de batterij er even uit moest halen en sensor kallibreren.
Hou ons maar op de hoogte.


En voor die eenden : https://twitter.com/SayNo2Ducks
carjan
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jul 2018, 12:10

Had gisteren hetzelfde probleem met mijn ST 2 . ( Reeds meerdere malen dat hij autonoom reed maar nog nooit dat hij daarna geen ondersteuning meer gaf)
Naar dealer gebeld: had geen foutmeldingen binnengekregen.
2 x de batterij eruit gehaald en opnieuw geprobeerd: tevergeefs.
Dan nogmaals gekalibreerd en de sensor ietwat hoger gezet. Het probleem was opgelost en heb 60 km kunnen rijden aan een gemiddelde van 38,6 met batterij van 983 Wh.
Plaats reactie