Belevenissen op de ST2(s)

Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Tomasj schreef: 26 jun 2019, 22:14 Door gewoon mywindsock te activeren op je Strava-account. :mrgreen:
Die rekent dat allemaal voor me uit, en is erg betrouwbaar.
:cool2:
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

Wow, vandaag mijn eerste rit naar het werk op de ST2s, 20km enkele reis, voornamelijk door het groen rondom Amsterdam, wat een ervaring! :cool2:

Heb niet veel tijd voor een verslag, duty is calling, maar dit moest ik hier gewoon ff kwijt! :bp:
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Super!
Huubster schreef: 11 sep 2019, 08:30 Heb niet veel tijd voor een verslag, duty is calling, maar dit moest ik hier gewoon ff kwijt! :bp:
Mag vanavond ook nog, hoor :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Huubster schreef: 11 sep 2019, 08:30 wat een ervaring! :cool2:
:cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Huubster schreef: 11 sep 2019, 08:30 Wow, vandaag mijn eerste rit naar het werk op de ST2s, 20km enkele reis, voornamelijk door het groen rondom Amsterdam, wat een ervaring! :cool2:

Heb niet veel tijd voor een verslag, duty is calling, maar dit moest ik hier gewoon ff kwijt! :bp:
Muiderberg, rij ik elke dag door/langs ook richting Amsterdam. We zullen elkaar ongetwijfeld eens tegenkomen. Wel groeten dan hoor :ay .

Groet Mark

Oh ja, heel veel plezier met de bike Huubster.
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Gefeliciteerd met je ST2s.

...en als je dan denkt, zie ik dubbel of zijn dat echt twee Stromers? Dan kan het zomaar zijn dat je Lamkram samen met mij daar op het brom/fietspad ziet Stromeren. :D
Witte ST3 van maart 2019
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

Thanks all!
Henry schreef: 11 sep 2019, 11:57 ...en als je dan denkt, zie ik dubbel of zijn dat echt twee Stromers? Dan kan het zomaar zijn dat je Lamkram samen met mij daar op het brom/fietspad ziet Stromeren. :D
Oh gezellig! :D Ik kwam gisteren in Muiden al iemand tegen, op de brug bij de sluizen. Ik haalde de betreffende persoon in en groette hem en hij keek nogal verbaasd toen ik dat deed, niet iemand van jullie toevallig? ;p

Na de eerste fantastische woon-werk rit meteen aan t tweaken geslagen. Ik had o.a. al wat 3d geprinte spullenboel bij Jeroen besteld, supersnel geleverd trouwens, top. Opvulblokjes voor de bagagedrager en een spatbord verlenger en versteviger. De positie van handremmen en schakelknoppen wat aangepast, telefoonhouder gemonteerd, en dit is nog maar het begin ben ik bang.. :d3:

Nu aan t surfen om regenkleding op te speuren, vandaag als een verzopen kat thuis gekomen, maar alsnog met een lach op mn gezicht! Ik hik tegen de prijs van de Gore Shakedry aan, maar stiekem weet ik al dat dat m moet worden.. :ai
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

Lamkram schreef: 11 sep 2019, 10:48
Muiderberg, rij ik elke dag door/langs ook richting Amsterdam. We zullen elkaar ongetwijfeld eens tegenkomen. Wel groeten dan hoor :ay .

Oh ja, heel veel plezier met de bike Huubster.
In aanvulling op mijn vorige bericht: Jij was t niet op de brug in Muiden zie ik nu Mark, het was geen ST5 die ik zag :)

Ik fiets trouwens vanuit Muiderberg via Weesp naar Zuid-oost, tussen de weilanden door. Is dat ook jullie route of fietsen jullie via Muiden?
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik was het ook niet, ik heb een witte ST3. Ik fiets heel vaak via Muiden en soms via Weesp. De route via Muiden is voor mij iets korter, iets rustiger en iets veiliger door minder contactmomenten met auto’s.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Henry schreef: 12 sep 2019, 05:10 door minder contactmomenten met auto’s.
Ik hoop dat je bedoelt: minder potentiele contactmomenten met auto's :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie