Claxon klinkt zacht

Plaats reactie
PeterD
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2018, 18:19

Hallo iedereen,

Vandaag trotse eigenaar geworden van mijn eerste elektrische fiets een Stromer ST2 waarvan ik zeer tevreden over ben en mij al redelijk geamuseerd heb :cool2:

Heb nu wel gemerkt dat mijn elecktrische claxon erg stil is,stiller dan een gewone fietsbel waarbij ze mij niet horen afkomen.

De vraag is nu of iemand weet of je de sterkte ervan kan regelen of gewoon terug gaan naar verdeler en probleem voorleggen.

Alvast bedankt voor de reactie's .

Groetjes,

Peter
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Er is op 't forum een draadje over het geluid versterken van de claxon:
viewtopic.php?f=8&t=1869&p=38622&hilit=claxon#p38622
Succes.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
PeterD
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2018, 18:19

Free2be schreef: 28 okt 2018, 04:28 Er is op 't forum een draadje over het geluid versterken van de claxon:
viewtopic.php?f=8&t=1869&p=38622&hilit=claxon#p38622
Succes.
Thanks Free,

Alvast een bericht gestuurd naar de persoon met de oplossing dat ik geen verkeerde handelingen doe :lol:

Hou je op de hoogte als het in orde is :ay
Lomito

Zoals gezegd wordt je lui met een topdealer op enkele honderden meters afstand. Voor een correct antwoord zul je maandag even moeten bellen met mijn dealer: 0488 723 177
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Lomito schreef: 28 okt 2018, 09:32 Zoals gezegd wordt je lui met een topdealer op enkele honderden meters afstand. Voor een correct antwoord zul je maandag even moeten bellen met mijn dealer: 0488 723 177
Ik begrijp dat jij in je fietsgereedschapskist tegenwoordig alleen nog maar een GSM hebt zitten... :ck: :bu:
PeterD
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2018, 18:19

Bedankt maar ik heb die luxe niet van zo dicht bij een hulp centrum :lol:

Reeds opgelost en claxonneert terug op volle vermogen ;)

Het kapje verwijderd die over de claxon zit met 2 inbus vijsjes en de claxon werkte zoals het moet,
kapje terug geplaatst en was terug stil dus lag het aan het kapje enkel.

Spant aan de ene kant teveel en houd de claxon geklemd dus daar een beetje speling gemaakt en is nu terug zoals het hoort te zijn,letterlijk en figuurlijk want die gaat nu wel hard :bp:

Grtz,

Peter
Lomito

jjj schreef: 28 okt 2018, 09:45 Ik begrijp dat jij in je fietsgereedschapskist tegenwoordig alleen nog maar een GSM hebt zitten... :ck: :bu:
Mijn fietsgereedschap bestaat uit een multitool met diverse maten inbussleutels en een missing link tang. Voor als ik op zondag het zadel wat hoger wil zetten of de ketting wil reinigen.
Plaats reactie