Problemen St2/ Customer service

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

JMThijssen schreef: 17 dec 2020, 14:42 Kan iemand mij zeggen hoe je een "harde reset" op een ST2 kan uitvoeren ?
Batterij uit je SP nemen terwijl deze aan staat ... zo'n 10min wachten ... batterij terugplaatsen en checken of het probleem opgelost is door deze reset.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

JMThijssen schreef: 17 dec 2020, 14:42 Ik heb de eigenaresse gevraagd om een nieuwe fiets maar dat was onbespreekbaar
Als de problemen (uiteindelijk) zijn opgelost, dan ga je bij geen enkele FM een nieuwe fiets krijgen.

Werkzaamheden onder garantie uitvoeren maakt ze verder niks uit hoor. Daar krijgen ze een vergoeding voor van Stromer. Zo te lezen is er eerder iets mis gelopen in de onderlinge relatie.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie