hallo,
ben nieuw hier en aangezien niet veel mensen het merk strömer kennen en mij weinig tot geen info kunnen geven heb ik mij aangemeld op deze forum, ik vind het persoonlijk een beetje erg dat een elektrische fiets zoals Strömer veel problemen heeft gehad en nog steeds heeft, ikzelf heb een ST2 van 2016 waarmee ik 124km dagelijks afleg voor mijn werk, heb deze in September aangekocht de eerste keer wassen met water in 2018 omdat ik dit normaal gewoon met een vochtig doekje afkuis ( Error code) geen krimpkous toegepast( Stromer heeft dit onder garantie hersteld) maar de werkuren moest ikzelf betalen (fout van de dealer die dit niet heeft toegepast (FIETS) is de dealer vandaar komt deze, tot op heden heb ik geen problemen meer gehad alleen klein error codes maar gemakkelijk op te lossen aangezien ik veel de fiets gebruik, af en toe had ik problemen met de batterij die mij halverwege in de steek liet staan maar in de hete zomermaanden doe ik toch 65 km op stand 3 gemiddeld 47per uur en toch nog 30% batterijcapaciteit over heb.
Nu deze maand maandag, woensdag gefietst en wou vrijdagvroeg vertrekken GEEN ONDERSTEUNING batterij eruit 30sec erin NIETS , f* dees dacht ik met de auto naar het werk gegaan thuis gekomen opnieuw ingestoken niks geen ERROR CODE niks,
kalibreren gedaan niks fiets binnen gedaan, blijkt dat de motor defect is(aandrijfmotor), wat blijkt nu (volgens stromer) raar maar waar ik heb nu 17.000 a 18.000km maar volgens de dealer zou stromer gezegd hebben dat dit normaal is aangezien er zoveel KM'S opstaan?

ik snap het niet ge betaald een fiets van 6500eu standaar (met wat opstie's 7000 a 8000 eur) om dan maar 100km per jaar mee te doen? hoop nu dat stromer de kosten een beetje beperkt en dat ik terug kan fietsen naar mijn werk.
De fiets op zich fietst SUPER echt waar maar de kleine kinderziektes enz heeft mij veel geduld gekost, en nu dit, ik noem STROMER (het merk) TESLA... mooi, duur, maar soms laat het u toch in de kou staan.