Garantie uitbreiding

Gesloten
Cruiserben
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 47
Lid geworden op: 16 jan 2021, 14:14
Merk SP: Stromer ST1-X
Km-stand: 7180

Hallo,

Onlangs kreeg ik een mail dat de 2 jaar garantietermijn op mijn ST1-X vervalt op 6 februari.
Via deze mail krijg ik (blijkbaar) de mogelijkheid om de garantietermijn met één jaar te verlengen.
Indien ik hierop in ga, voor de prijs van 269,00 euro, dan heb ik na deze verlenging de mogelijkheid om deze nadien nogmaals te (blijven) verlengen (in 2022 dus), tegen betaling uiteraard.
Indien ik hier niet op inteken dan vervalt ook de mogelijkheid om hier later alsnog gebruik van te kunnen maken.

Hoe staan jullie hier tegenover?

De TMM sensor en het achterwiel zijn al reeds onder garantie vervangen, en hebben dus opnieuw automatisch een garantie termijn van 2 jaar na datum van vervanging. Zo heeft de FM mij toch gezegd, als ik het goed heb begrepen.
De TMM sensor werd vervangen in juni 2020 en het complete achterwiel (wegens speling) onlangs in oktober 2020.

Is zo'n garantie verlenging echt wel interessant/nuttig?
Graag jullie ongezouten mening :?:
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Kijk eens ff naar bijvoorbeeld deze link.
https://www.stromerforum.nl/viewtopic ... t=10
Jouw fm kan een verzekering aanbieden die vele malen goedkoper is dan die van Stromer.
Stromer verzekert de accu volgens mij niet, terwijl cargarant dit wel doet (wel rekening houdend met de afschrijving). Zie deze link
https://www.stromerforum.nl/viewtop ... 49#p77149

Ik vind de verlenging noodzakelijk. Lees maar eens hier op het forum over de keren dat de lagers van het achterwiel het gaan opgeven. Tik dan maar 1600 euro af!

Succ6 met je afweging, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Svp verder in één van de lopende topics, dan houden we de boel een beetje bij elkaar.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gesloten