Frametas ST1 Sport 2020

Plaats reactie
Marco bijna Stromer
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2020, 20:41

Hi all,

Vanaf aanstaande woensdag klopt mijn nickname niet meer. Ik haal dan mijn nieuwe ST1 Sport 2020 op. Het Stromeren kan beginnen!

Ik zoek nog een frametas die netjes in het frame van de nieuwe ST1 Sport past. Via de zoekfunctie kom ik alleen voorbeelden van de ST1X en verder tegen.

Wie heeft een goed passende frametas gevonden? Ik zoek ‘m om de lader in te vervoeren overigens.......

Dank!
StromeremortS
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 apr 2020, 23:02

Persoonlijk vind ik zo’n frametas niet zo mooi, lijkt me ook de lak te gaan schuren?

Heb je nog aan andere zaken mee te nemen? Ik heb alles in een tas bovenop het bagagerekje zitten (zelfgemaakt beugeltje ter bevestiging).
:bo: 2019 (2020) Stromer ST1 LE - “Speedy Banana” -
Voorheen: 2018 Stromer ST1 Sport
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Het frame-pack van Ortlieb bestaat in twee verschillende groottes, als je ze bestelt op een website waar je gratis kan retourneren kan je ze passen, vergelijken en de tas(sen) die je niet beval(t)(len) zonder kosten terugsturen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Zijn natuurlijk bikepacking tassen die niet gauw passen op onze stromers ivm de vet oversized buizen en batterijhouders (schuine framebuis) kijk ook eens bij Tailfin Cycling. Deze gebruik ik al een tijd op de Gravelbike en zijn eigenlijk perfect. vooral de montage mogelijkheden. Misschien zit er wat bij.....
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie