Verlengkabel (oude) ST1 oplader

Plaats reactie
Janneman70
Runner-up
Runner-up
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2018, 10:31

Ik ben al een aantal jaren de trotse eigenaar van een (3 jaar oude) stromer ST1, dus het oude model. Door een verandering in mijn garage ben ik op zoek naar een (4 polige) verlengkabel om mijn ST1 op te laden. Ik wil de laders wat verder bij de fietsen vandaan bevestigen. Wie heeft er ervaring of een oplossing?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik zou een gewone verlengkabel voor de 230V aansluiting gebruiken. Eventueel een constructie maken waarbij de oplader vanaf het plafond naar beneden komt.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Automatisch oprolbaar kabelhaspeltje van Zeca.....goedkoper alternatief HBM oid. :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Janneman70
Runner-up
Runner-up
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2018, 10:31

Nou..... jullie hebben gelijk maar zo heb ik het nu gemaakt en is toch ‘minder handig’. De 230 volt is nl stekkerbaar en valt er nog wel eens uit. Dat is uiteraard ook wel weer op te lossen (tyrapp, touwtje, ect.), maar ook de vrij grote oplader is vrij onhandig. Ik kan het ook wel oplossen maar ik vroeg me af of iemand iets bedacht had om die 1,2 meter oplaadkabel langer te maken.
RoRo
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 mei 2017, 08:07

Je kan zelf een kabel solderen met XLR connectoren, 1x male en 1x female dan klik je hem zo in de bestaande connector. De connectoren zijn overal verkrijgbaar.
Ook is mogelijk een standaard microfoonkabel de oplossing maar zou dan wel even checken of de koperdraden dik genoeg zijn.
ST1 sinds april 2016, 400 km per maand
Plaats reactie