Bluetooth koppeling Samsung Galaxy S9

rasenderobotor
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 apr 2019, 13:36
Locatie: Brugge
Merk SP: St1 (20) St2 (18) St5 (18)

vandaag mijn nieuwe stromer ST1 opgehaald, maar deze is blijven staan gezien ik mijn smart samsung galaxy S9 niet kan koppelen : ondernomen acties
1. omni app geïnstalleerd
2. app vind de telefoon niet : voeg een nieuwe stromer toe procedure gevolgd maar geen resultaat

ik vind de st1 wel in mijn gekoppelde apparaten in de bleutooth gekoppelde apparaten en op de omni zie hem ook verschijnen maar ik kan hem niet koppelen. Al 3 keer de app geherinstalleerd, al alle gekoppelde toestellen ontkoppeld, al de nieuwste software op mijn android geinstalleerd => maar niks lukt.
frustrerend is wel dat enkele medewerkers bij FM zonder problemen wel kunnen aanloggen zowel met huwawai als i phone.
Iemand een oplossing ? buiten een nieuwe smart aanschaffen ?
St 2 2017 42000km sinds st1 2020 8500 km
mrstrom

dat hoort je FM toch op te lossen dan? bij mij installteerde hij dat samen met mij toen. Samsung S8.

Ik weet niet hoe ik je kan helpen, op de stromer site gekeken?
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

Ik zou die fiets gewoon meenemen want die App gebruik je echt nooit. Ik heb mijn fiets sinds oktober 2019 en ik heb die app misschien 2 keer gebruikt, waarvan 1 keer om een update te downloaden. Je kunt vragen aan de FM of ze daar dan even de eventuele updates willen doen als het koppelen bij hun wel werkt. Het enige waarvoor de app nodig is, is om de ondersteuning van stand 2 te tweaken. Maar ook dit is eigenlijk vooral een eenmalige handeling.
Stromer ST1 2019, rood
Ochiba
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jan 2020, 11:08
Locatie: Blackpool
Merk SP: Stromer ST1
Km-stand: 10400

Heb je de tethering in bluetooth al aangezet?
Bij mijn FM was dat op een cursus van Stomer verteld en kan toeval zijn maar daarna heb ik hem thuis makkelijk kunnen koppelen aan mijn S10
rasenderobotor
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 apr 2019, 13:36
Locatie: Brugge
Merk SP: St1 (20) St2 (18) St5 (18)

Mijn fm raadde aan om een andere smart aan te schaffen.???
Ik heb een weber bbq waarvan de temperatuurregistratie gebeurd via bleutooth.ik herinner mij dat die app pas werkt als de gps aanstaat. Volgens mij zelfde principe voor stromer app. Ik zal morgen ns proberen
St 2 2017 42000km sinds st1 2020 8500 km
Remcop25
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 apr 2020, 21:31
Locatie: Twente
Merk SP: Stromer

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier een ervaar hetzelfde probleem als hiervoor beschreven. Ik heb daardoor mijn nieuwe ST1 niet bij de FM laten staan uiteraard.

Ik krijg mijn S9 wel gekoppeld, maar de Stromer BT app vind de fiets niet. Dus in het schermpje op de fiets staat wel dat er een gekoppelde S9 is.

FM heeft gebeld met Stromer, maar het was na 17 uur, dus niemand meer aanwezig.

Wordt vervolgd.
Remcop25
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 apr 2020, 21:31
Locatie: Twente
Merk SP: Stromer

Nog geen oplossing. Probleem is bij stromer bekend. Hopelijk komt er een oplossing
rasenderobotor
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 apr 2019, 13:36
Locatie: Brugge
Merk SP: St1 (20) St2 (18) St5 (18)

staat je gps aan ? dit maakte voor mij het verschil
St 2 2017 42000km sinds st1 2020 8500 km
Remcop25
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 apr 2020, 21:31
Locatie: Twente
Merk SP: Stromer

Ja die staat aan. Ook thetering aan. Dat zou ook kunnen uitmaken.

Van alles geprobeerd. Deze week nogmaals bij de fietsenmaker geweest. Nog geen oplossing. Via de telefoon van de FM wel een pincode kunnen invoeren.
kenneth52
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2020, 10:48

Probleem ligt volgens mij echt wel bij de S10. Lukte bij mij ook langs geen kanten en uiteindelijk mijn cijferslot kunnen activeren via mijn vrouw haar telefoon (Samsung J6)
Plaats reactie