vandaag mijn nieuwe stromer ST1 opgehaald, maar deze is blijven staan gezien ik mijn smart samsung galaxy S9 niet kan koppelen : ondernomen acties
1. omni app geïnstalleerd
2. app vind de telefoon niet : voeg een nieuwe stromer toe procedure gevolgd maar geen resultaat
ik vind de st1 wel in mijn gekoppelde apparaten in de bleutooth gekoppelde apparaten en op de omni zie hem ook verschijnen maar ik kan hem niet koppelen. Al 3 keer de app geherinstalleerd, al alle gekoppelde toestellen ontkoppeld, al de nieuwste software op mijn android geinstalleerd => maar niks lukt.
frustrerend is wel dat enkele medewerkers bij FM zonder problemen wel kunnen aanloggen zowel met huwawai als i phone.
Iemand een oplossing ? buiten een nieuwe smart aanschaffen ?
Bluetooth koppeling Samsung Galaxy S9
-
- Pro
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 04 apr 2019, 13:36
- Locatie: Brugge
- Merk SP: St1 (20) St2 (18) St5 (18)
St 2 2017 42000km sinds st1 2020 8500 km
dat hoort je FM toch op te lossen dan? bij mij installteerde hij dat samen met mij toen. Samsung S8.
Ik weet niet hoe ik je kan helpen, op de stromer site gekeken?
Ik weet niet hoe ik je kan helpen, op de stromer site gekeken?
Ik zou die fiets gewoon meenemen want die App gebruik je echt nooit. Ik heb mijn fiets sinds oktober 2019 en ik heb die app misschien 2 keer gebruikt, waarvan 1 keer om een update te downloaden. Je kunt vragen aan de FM of ze daar dan even de eventuele updates willen doen als het koppelen bij hun wel werkt. Het enige waarvoor de app nodig is, is om de ondersteuning van stand 2 te tweaken. Maar ook dit is eigenlijk vooral een eenmalige handeling.
Stromer ST1 2019, rood
-
- Pro
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 19 jan 2020, 11:08
- Locatie: Blackpool
- Merk SP: Stromer ST1
- Km-stand: 10400
Heb je de tethering in bluetooth al aangezet?
Bij mijn FM was dat op een cursus van Stomer verteld en kan toeval zijn maar daarna heb ik hem thuis makkelijk kunnen koppelen aan mijn S10
Bij mijn FM was dat op een cursus van Stomer verteld en kan toeval zijn maar daarna heb ik hem thuis makkelijk kunnen koppelen aan mijn S10
-
- Pro
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 04 apr 2019, 13:36
- Locatie: Brugge
- Merk SP: St1 (20) St2 (18) St5 (18)
Mijn fm raadde aan om een andere smart aan te schaffen.???
Ik heb een weber bbq waarvan de temperatuurregistratie gebeurd via bleutooth.ik herinner mij dat die app pas werkt als de gps aanstaat. Volgens mij zelfde principe voor stromer app. Ik zal morgen ns proberen
Ik heb een weber bbq waarvan de temperatuurregistratie gebeurd via bleutooth.ik herinner mij dat die app pas werkt als de gps aanstaat. Volgens mij zelfde principe voor stromer app. Ik zal morgen ns proberen
St 2 2017 42000km sinds st1 2020 8500 km
-
- Runner-up
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 07 apr 2020, 21:31
- Locatie: Twente
- Merk SP: Stromer
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier een ervaar hetzelfde probleem als hiervoor beschreven. Ik heb daardoor mijn nieuwe ST1 niet bij de FM laten staan uiteraard.
Ik krijg mijn S9 wel gekoppeld, maar de Stromer BT app vind de fiets niet. Dus in het schermpje op de fiets staat wel dat er een gekoppelde S9 is.
FM heeft gebeld met Stromer, maar het was na 17 uur, dus niemand meer aanwezig.
Wordt vervolgd.
Ik ben nieuw hier een ervaar hetzelfde probleem als hiervoor beschreven. Ik heb daardoor mijn nieuwe ST1 niet bij de FM laten staan uiteraard.
Ik krijg mijn S9 wel gekoppeld, maar de Stromer BT app vind de fiets niet. Dus in het schermpje op de fiets staat wel dat er een gekoppelde S9 is.
FM heeft gebeld met Stromer, maar het was na 17 uur, dus niemand meer aanwezig.
Wordt vervolgd.
-
- Pro
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 04 apr 2019, 13:36
- Locatie: Brugge
- Merk SP: St1 (20) St2 (18) St5 (18)
staat je gps aan ? dit maakte voor mij het verschil
St 2 2017 42000km sinds st1 2020 8500 km
-
- Runner-up
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 07 apr 2020, 21:31
- Locatie: Twente
- Merk SP: Stromer
Ja die staat aan. Ook thetering aan. Dat zou ook kunnen uitmaken.
Van alles geprobeerd. Deze week nogmaals bij de fietsenmaker geweest. Nog geen oplossing. Via de telefoon van de FM wel een pincode kunnen invoeren.
Van alles geprobeerd. Deze week nogmaals bij de fietsenmaker geweest. Nog geen oplossing. Via de telefoon van de FM wel een pincode kunnen invoeren.